Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=трансдисциплинарные парадигмы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Туниця, Юрій
(доктор економічних наук; професор; академік НАН України; професор кафедри екологічної економіки; ректор).
Економічний дискурс освіти для сталого розвитку / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 11/12
. - С. 7-27 : рис. - Библиогр.: в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
освіта для сталого розвитку
--
образование для устойчивого развития
--
ОСР
--
ОУР
--
компетентність зі сталого розвитку
--
екологічна компетентність
--
экологическая компетентность
--
трансдисциплінарні парадигми
--
трансдисциплинарные
парадигмы
--
зелені робочі місця
--
зеленые рабочие места
--
парадигма сталого розвитку
--
парадигма устойчивого развития
--
концепція сталого розвитку
--
концепция устойчивого развития
--
економічна освіта
--
экономическое образование
--
екологічна економіка
--
экологическая экономика
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
підготовка економістів-екологів
--
подготовка экономистов-экологов
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
екологічна компетентність
--
экологическая компетентность
--
вища освіта
--
высшее образование
Анотація:
Розкривається об'єктивна необхідність освіти для сталого розвитку (ОСР) на тлі безпрецедентних змін довкілля і суспільства, досліджується сутність економічної ОСР, її особливості та принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання. За допомогою ретроспективного та контент-аналізу виявлені та проаналізовані особливості економічного дискурсу ОСР. Обгрунтовано об'єктивну необхідність формування трансдисциплінарної парадигми, яка грунтується на визнанні синенергетичної природи еколого-економічних систем і необхідності холістичних рішень. Проаналізовано зміст, принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання ОСР. Запропоноване тлумачення компетентності фахівця зі сталого розвитку. Обгрунтований трансдисциплінарний підхід до економічної ОСР на засадах екологічної економіки й синергетики, спрямований на формування компетентності у питаннях сталого розвитку. Реалізація запропонованого підходу забезпечить випускникам теоретичне підгрунтя та інструментарій для ідентифікації й вирішення проблем на засадах сталого розвитку.
Дод.точки доступу:
Загвойська, Людмила (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки); Адамовський, Олександр (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)