Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговая недвижимость<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

2.


    Спирина, Варвара Сергеевна (инженер кафедры конструкционного проектирования и математических методов факультета гражданского проектирования Пермського национального политехнического университета; г.Пермь; Россия).
    Прогнозирование посещаемости торговой недвижимости на основе оценки ее потребительской привлекательности / В. С. Спирина, А. О. Алексеев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 513-526 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

    Пермь

    Перм

Кл.слова (ненормовані):
коммерческая недвижимость -- комерційна нерухомість -- торговая недвижимость -- торгова нерухомість -- модель Хаффа -- посещаемость -- відвідуваність -- потребительская привлекательность -- споживча привабливість -- прогнозирование потока посетителей -- прогнозування потоку відвідувачів -- рекламные акции -- рекламні акції -- торговые центры -- торгові центри -- управленческое прогнозирование -- управлінське прогнозування -- Хаффа модель
Анотація: Рассмотрен вопрос корректности модели Хаффа, применяемой для оценки потребительской привлекательности коммерческой недвижимости и актуальности ее применения в современных условиях. На примере г. Перми (Россия) проиллюстрировано эмпирическое определение параметра модели, описывающего степень влияния времени проезда потребителей от места проживания до расположения торгового центра на его потребительскую привлекательность. Описан авторский подход к модификации модели Хаффа. Практическая значимость полученных результатов заключается в возможности решения задачи прогнозирования потоков посетителей, что проиллюстрировано на примере управления торговым центром при проведении рекламных акций.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Алексеев, Александр Олегович (доцент кафедры строительного инжиниринга и материаловедения Пермского национального исследовательского политехнического университета; г.Пермь; Россия; кандидат экономических наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)