Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=типология уроков<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Шуляр, Василь
(заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення драматургії
--
изучение драматургии
--
комедия сатирическая
--
комедія сатирична
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
технологическая модель урока
--
технологічна модель уроку
--
типология
уроков
--
типологія уроків
--
украинская литература
--
українська література
--
урок анализа художественного произведения
--
урок аналізу художнього твору
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Лукашова, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання
--
уроки
--
методика викладання хімії
--
класифікація уроків
--
методика навчання хімії
--
лабораторно-бригадна організація навчання
--
характер навчального процесу
--
навчальний процес
--
комбіновані уроки
--
практичні заняття
--
типологія уроків
--
інтерактивне навчання
--
нестандартні уроки
--
организационные формы обучения
--
методика преподавания химии
--
классификация
уроков
--
методика обучения химии
--
лабораторно-бригадная организация обучения
--
характер учебного процесса
--
учебный процесс
--
комбинированные уроки
--
практические занятия
--
типология
уроков
--
интерактивное обучение
--
нестандартные уроки
Анотація:
Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; Чорноморський державний університет імені Петра Могили (Миколаїв)).
Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 10-13. - Бібліографія : С.13 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять
--
изучение теоретико-литературных понятий в школе
--
литературный процесс
--
літературний процес
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологическая модель урока
--
технологічна модель уроку
--
типология
уроков
--
типологія уроків
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Метою статті є обгрунтування необхідності розроблення технологічної моделі уроку літератури з вивчення теоретико-літературних понять у контексті розвитку сучасного літературного процесу.
Знайти схожі
>
4.
Хом'як, Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи).
Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О.М. Біляєва / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
науковці-методисти
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
структура уроків
--
структура
уроков
--
типология
уроков
--
типологія уроків
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученые-методисты
Анотація:
Проаналізовано внесок О.М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять з розвитку мовлення.
Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович (27.02.1925 - 27.03.2006) \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Турянська, Ольга
(кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
типи уроків
--
типы
уроков
--
система типів уроків
--
система типов
уроков
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
уроки історії
--
уроки истории
--
типологія уроків
--
типология
уроков
--
класифікація уроків
--
классификация
уроков
--
шкільна історична освіта
--
школьное историческое образование
--
структура уроку
--
тематичний план уроку
--
тематический план урока
Анотація:
Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Пентилюк, Марія
(доктор педагогічних наук; професор Херсонського державного університету).
Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 2-6. - Література : С.6 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки
--
інтегровані уроки
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
типи уроків
--
типология
уроков
--
типологія уроків
--
типы
уроков
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови. Особливу увагу автор звертає на сучасні інтерпретації типології уроків в працях українських учених-методистів.
Знайти схожі
>
7.
Варзацька, Лариса
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№ 9
. - С. 7-15 : табл. - Бібліогр.: с. 14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта
--
компетентностное образование
--
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
типологія уроків
--
типология
уроков
--
типи уроків української мови
--
типы
уроков
украинского языка
--
урок засвоєння нових знань
--
урок усвоения новых знаний
--
неінтегрований урок
--
неинтегрированый урок
--
інтегрований урок узагальнення і систематизації мовних знань
--
интегрированый урок обобщения и систематизации языковых знаний
--
інтегрований урок розкриття виражальних можливостей
--
интегрированый урок раскрытия
--
інтегрований урок формування особистості учня-читача
--
интегрированый урок формирования личности ученика-читателя
--
урок контролю
--
урок контроля
Анотація:
Коротко розглянуто типологію уроків української мови у світлі запровадження компетентістної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Кучеренко, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 22-27. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
структура
уроков
--
типи уроків
--
типология
уроков
--
типологія уроків
--
типы
уроков
--
типы
уроков
украинского языка
--
типи уроків української мови
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ української мови на типи, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)