Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=типология уроков<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Шуляр, Василь (заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- изучение драматургии -- комедия сатирическая -- комедія сатирична -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Лукашова, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання -- уроки -- методика викладання хімії -- класифікація уроків -- методика навчання хімії -- лабораторно-бригадна організація навчання -- характер навчального процесу -- навчальний процес -- комбіновані уроки -- практичні заняття -- типологія уроків -- інтерактивне навчання -- нестандартні уроки -- организационные формы обучения -- методика преподавания химии -- классификация уроков -- методика обучения химии -- лабораторно-бригадная организация обучения -- характер учебного процесса -- учебный процесс -- комбинированные уроки -- практические занятия -- типология уроков -- интерактивное обучение -- нестандартные уроки
Анотація: Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; Чорноморський державний університет імені Петра Могили (Миколаїв)).
    Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-13. - Бібліографія : С.13 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- литературный процесс -- літературний процес -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Метою статті є обгрунтування необхідності розроблення технологічної моделі уроку літератури з вивчення теоретико-літературних понять у контексті розвитку сучасного літературного процесу.


Знайти схожі

4.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи).
    Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О.М. Біляєва / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- структура уроків -- структура уроков -- типология уроков -- типологія уроків -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученые-методисты
Анотація: Проаналізовано внесок О.М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять з розвитку мовлення.


Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович (27.02.1925 - 27.03.2006) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор Херсонського державного університету).
    Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 2-6. - Література : С.6 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- типи уроків -- типология уроков -- типологія уроків -- типы уроков -- украинский язык -- українська мова -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови. Особливу увагу автор звертає на сучасні інтерпретації типології уроків в працях українських учених-методистів.


Знайти схожі

7.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 7-15 : табл. - Бібліогр.: с. 14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- типологія уроків -- типология уроков -- типи уроків української мови -- типы уроков украинского языка -- урок засвоєння нових знань -- урок усвоения новых знаний -- неінтегрований урок -- неинтегрированый урок -- інтегрований урок узагальнення і систематизації мовних знань -- интегрированый урок обобщения и систематизации языковых знаний -- інтегрований урок розкриття виражальних можливостей -- интегрированый урок раскрытия -- інтегрований урок формування особистості учня-читача -- интегрированый урок формирования личности ученика-читателя -- урок контролю -- урок контроля
Анотація: Коротко розглянуто типологію уроків української мови у світлі запровадження компетентістної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
    Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- структура уроков -- типи уроків -- типология уроков -- типологія уроків -- типы уроков -- типы уроков украинского языка -- типи уроків української мови -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ української мови на типи, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)