Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тестове оцінювання знань<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 94-103. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Болонский процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- електронні підручники -- вища освіта -- высшее образование -- лектронные учебникии -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- вища історична освіта -- высшее историческое образование -- тестове оцінювання знань -- тестовая оценка знаний -- незалежне тестування -- независимое тестирование
Анотація: Аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сегін, Любомир (доцент кафедри української мови та літератури; кандидат філологічних наук).
    Тестове оцінювання під час викладання старослов'янської мови / Л. Сегін, Л. Тищенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 2. - С. 28-30. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- тестовая оценка знаний -- тестове оцінювання знань -- украинский язык -- українська мова -- церковнославянский язык -- церковнослов'янська мова -- старослов'янська мова -- старославянский язык
Анотація: Проаналізовано труднощі, що виникають під час викладання курсу "Старослов'янська мова", зокрема в процесі оцінювання рівня знань студентів. Розглянуто переваги й недоліки тестового оцінювання в процесі вивчення цієї дисципліни.


Дод.точки доступу:
Тищенко, Лариса (доцент кафедри української мови та літератури; кандидат філологічних наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)