Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=термінали самообслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Герасюта, Тетяна (директор Дніпродзержинської централізованої бібліотечної системи Дніпропетровської області).
    Бібліотеками Німеччини: враження переможця Всеукраїнського конкурсу "Бібліотека року - 2012" / Т. Герасюта // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 4. - С. 28-30
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- публичные библиотеки -- публічні бібліотеки -- здания библиотек -- будівлі бібліотек -- режим работы -- режим роботи -- обслуживание читателей -- обслуговування читачів -- RFID-технологии -- RFID-технології -- книговыдача -- книговидача -- терминалы самообслуживания -- термінали самообслуговування -- фонды библиотек -- фонди бібліотек
Анотація: У статті представлено досвід роботи бібліотек Німеччини.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Міська бібліотека Штутгарта \про неї\; Міська бібліотека Аугсбурга \про неї\; Мюнхенська публічна бібліотека \про неї\; Баварська державна бібліотека \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

2.


    Геселева, Н. В.
    Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетів [Электронный ресурс] / Н. В. Геселева, К. К. Писанець, В. А. Євдоченко // Технології та дизайн. - 2016. - № 2 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі
   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
системи масового обслуговування -- обслуговування клієнтів -- термінали самообслуговування -- клієнти супермаркетів -- автоматизовані роботи -- системы массового обслуживания -- обслуживание клиентов -- терминалы самообслуживания -- клиенты супермаркетов -- автоматизированные роботы
Анотація: Проаналізовано роль системи масового обслуговування на сучасному ринку, розглянуто найпоширеніші типи систем, які використовуються та є найбільш популярними в наш час. Проведено аналіз ринку супермаркетів в Україні та світі. Запропоновано методи підвищення якості обслуговування клієнтів супермаркетів України.
Проанализирована роль системы массового обслуживания на современном рынке, рассмотрены наиболее распространенные типы систем, которые используются и являются наиболее популярными в наше время. Проведен анализ рынка супермаркетов в Украине и мире. Предложены методы повышения качества обслуживания клиентов супермаркетов Украины.
In this article is analysed the role of the queuing system at the modern market; is analysed the most widespread types of the systems that is used and are the most popular nowadays. Is conducted the market of supermarkets analysis in Ukraine and in whole World. Are offered the methods of upgrading of customer service in supermarkets of Ukraine.


Дод.точки доступу:
Писанець, К. К.; Євдоченко, В. А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)