Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=територіальний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету).
    Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Міхно, Надія Костянтинівна (аспірантка кафедри соціології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Формування іміджу міста в контексті політики підтримки сталого розвитку регіону / Н. К. Міхно // Грані. - 2012. - № 1. - С. 87-89. - Бібліографія : С.89 : 4 назви.
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- имидж города -- імідж міста -- образ города -- образ міста -- развитие регионов -- региональная политика -- региональное развитие -- регіональна політика -- регіональний розвиток -- социология городов -- соціологія міста -- сталий розвиток -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление региональное -- управление регионом -- управління регіоном -- устойчивое развитие
Анотація: Основна увага в даній статі приділяються аналізу специфіки формування іміджу міста в процесі реалізації програм регіонального розвитку, що направлені на підтримку сталого розвитку територій та подолання існуючих диспропорцій у соціально-економічному р озвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Холод, Борис Иванович (ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук).
    Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города / Б. И. Холод // Грані. - 2012. - № 1. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж города -- імідж міста -- маркетинг города -- маркетинг имиджа -- маркетинг іміджу -- маркетинг репутации -- маркетинг репутації -- образ города -- образ міста -- репутация -- репутація як соціальний феномен -- социальный маркетинг -- социология города -- соціальний маркетинг -- соціологія міста -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление городом -- социальное управление -- управление социальной сферой -- управление социальным развитием -- управління містом -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Кужняр, Веслава (доктор экономики; Жешувский университет; Польша).
    Процесс формирование имиджа территории и его влияние на целевые рынки / Веслава Кужняр // Грані. - 2011. - № 5. - С. 94-99. - Література : С.99 : 7 назв
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Польша
    Польща

    Подкарпатское воеводство

    Підкарпатське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
имидж территории -- імідж території -- територіальний маркетинг -- території -- территориальный маркетинг -- территории
Анотація: Рассматриваются вопросы, связанные с формированием имиджа территории, составляющей важный элемент конкурентной борьбы. Основой его создания автор считает идентичность территории. На примере Подкарпатского воеводства Польши представлены отдельные сферы активности территорий в области формирования имиджа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
   65.04(4УКР)
   М 15


    Макаренко, М. В. (кандидат економічних наук; Азовський морський інститут Одеської національної морської академії; м.Маріуполь; Україна).
    Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж региона -- імідж регіону -- управління регіонами -- управление регионами -- регіональне управління -- региональное управление -- розвиток регіонів -- развитие регионов -- конкурентоспособность регионов -- конкурентоспроможність регіону -- маркетинг территории -- маркетинг території -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- бендинг територій -- брендинг территорий -- репутация региона -- репутація регіону
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання сучасних методів управління регіональним розвитком. Розглянуто поняття іміджу території, досліджено варіанти його застосування як інструмента маркетингу території для підвищення конкурентоспроможності регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.


    Романова, Лідія Василівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Европа
    Європа

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- региональное управление -- регіональне управління -- сельские территории -- сільські території -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сельских территорий -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Шевченко, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Національного авіаційного університету).
    Маркетинг територій - інструмент формування іміджу регіону [Текст] / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 107-111 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- маркетинг -- имидж регионов -- імідж регіонів -- коммуникационные элементы -- комунікаційні елементи -- конкурентоспособность регионов -- конкурентоспроможність регіонів -- маркетинг территории -- маркетинг території -- репутация региона -- репутація регіону -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- территориальная единица -- територіальна одиниця -- территориальная идентичность -- територіальна ідентичність -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- факторы конкурентоспособности -- фактори конкурентоспроможності -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Висвітлено питання іміджу територій та проблема розширення можливостей регіону в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто функції, які виконує імідж територіальної одиниці, визначено основні комунікаційні елементи та найбільш ефективні з них для формування іміджу певної території.



Дод.точки доступу:
Рубан, І.В. (стадентка Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)