Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теория множественного интеллекта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- лингводидактика -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированный подход -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтоване навчання -- теория множественного интеллекта -- теорія множинного інтелекта -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Muntian, A. A.
    Multiple intelligences [Electronic resource] / A. A. Muntian // Англістика та американістика : зб. наук. пр. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - 2014. - Вип. 11. - P. 88-92. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/3278/1/Muntian_1.pdf. - Повний текст (154,28 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- КІМ -- праці ДІІТу -- вища освіта -- высшее образование -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта -- навчання -- обучение -- методика -- іноземні мови -- иностранные языки -- англійська мова -- английский язык -- науковий підхід -- научный подход -- система мислення -- система мышления

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (154,28 kB)

Дод.точки доступу:
Мунтян, А. О.

Знайти схожі

3.


    Яніцка-Панек, Тереса (доктор; професор Вищої школи бізнесу і наук про здоров'я; викладач кафедри дошкільної педагогіки і педагогіки початкової освіти (м. Лодзь, Республіка Польща)).
    Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польша / Т. Яніцка-Панек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 62-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
навчальні проекти -- учебные программы -- навчальні програми -- учебные проекты -- реформа системи освіти -- реформа системы образования -- системи освіти зарубіжних країн -- системы образования зарубежных стран -- конструктивістські парадигми -- конструктивистские парадигмы -- європейські компетенції -- европейские компетенции -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта -- молодші учні -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- ключові компетенції учнів -- ключевые компетенции учеников -- ініціативність -- инициативность -- підприємництво -- предпринимательство -- здатність особи до втілення ідей в життя -- способность личности к внедрению идей в жизнь -- творчість -- творчество -- освітні цілі -- образовательные цели -- професійна діяльність педагогів -- профессиональная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто методологічні рішення на допомогу вчителям початкової освіти (I- III класи) та фахівцям дошкільного виховання в педагогічній роботі. Зазначено: педагогічна практика і науково-дослідницька діяльність у галузі початкової освіти (I- III класи) засвідчують, що в програмних документах (до 2017 р.) і професійній діяльності вчителів бракує навчальних ситуацій щодо формування ініціативності і підприємництва (творчості).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Хроменко, Ірина (учитель-методист; Черкаська область).
    Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль обучения -- індивідуальний стиль навчальної діяльності -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- психологія навчання -- психофизиологические особенности -- психофизиология учебной деятельности -- психофізіологічні особливості -- психофізіологія педагогічної діяльності -- стилі навчання -- стили обучения -- технологии обучения -- технології навчання -- функціональна асиметрія мозку -- функциональная ассиметрия мозга -- учні з лівопівкульним інтелектом -- учащиеся с левополушарным интеллектом -- учні з правопівкульним інтелектом -- учащиеся с правополушарным интеллектом -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта
Анотація: Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує психофізіологічні особливості учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)