Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=теория множественного интеллекта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Шуневич, Оксана
(кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
диференційований підхід
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированный подход
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
особистісно орієнтоване навчання
--
теория
множественного
интеллекта
--
теорія множинного інтелекта
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.
Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Muntian, A. A.
Multiple intelligences [Electronic resource] / A. A. Muntian> // Англістика та американістика : зб. наук. пр. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - 2014. -
Вип. 11
. - P. 88-92. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/3278/1/Muntian_1.pdf. - Повний текст (154,28 kB)
УДК
378:811.111
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
КІМ
--
праці ДІІТу
--
вища освіта
--
высшее образование
--
теорія множинного інтелекту
--
теория
множественного
интеллекта
--
навчання
--
обучение
--
методика
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
англійська мова
--
английский язык
--
науковий підхід
--
научный подход
--
система мислення
--
система мышления
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст (154,28 kB)
Дод.точки доступу:
Мунтян, А. О.
Знайти схожі
>
3.
Яніцка-Панек, Тереса
(доктор; професор Вищої школи бізнесу і наук про здоров'я; викладач кафедри дошкільної педагогіки і педагогіки початкової освіти (м. Лодзь, Республіка Польща)).
Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польша / Т. Яніцка-Панек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 62-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
навчальні проекти
--
учебные программы
--
навчальні програми
--
учебные проекты
--
реформа системи освіти
--
реформа системы образования
--
системи освіти зарубіжних країн
--
системы образования зарубежных стран
--
конструктивістські парадигми
--
конструктивистские парадигмы
--
європейські компетенції
--
европейские компетенции
--
теорія множинного інтелекту
--
теория
множественного
интеллекта
--
молодші учні
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
ключові компетенції учнів
--
ключевые компетенции учеников
--
ініціативність
--
инициативность
--
підприємництво
--
предпринимательство
--
здатність особи до втілення ідей в життя
--
способность личности к внедрению идей в жизнь
--
творчість
--
творчество
--
освітні цілі
--
образовательные цели
--
професійна діяльність педагогів
--
профессиональная деятельность педагогов
Анотація:
Розглянуто методологічні рішення на допомогу вчителям початкової освіти (I- III класи) та фахівцям дошкільного виховання в педагогічній роботі. Зазначено: педагогічна практика і науково-дослідницька діяльність у галузі початкової освіти (I- III класи) засвідчують, що в програмних документах (до 2017 р.) і професійній діяльності вчителів бракує навчальних ситуацій щодо формування ініціативності і підприємництва (творчості).
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Хроменко, Ірина
(учитель-методист; Черкаська область).
Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 3
. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль обучения
--
індивідуальний стиль навчальної діяльності
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
психология обучения
--
психология учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія навчання
--
психофизиологические особенности
--
психофизиология учебной деятельности
--
психофізіологічні особливості
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
стилі навчання
--
стили обучения
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
функціональна асиметрія мозку
--
функциональная ассиметрия мозга
--
учні з лівопівкульним інтелектом
--
учащиеся с левополушарным интеллектом
--
учні з правопівкульним інтелектом
--
учащиеся с правополушарным интеллектом
--
теорія множинного інтелекту
--
теория
множественного
интеллекта
Анотація:
Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує психофізіологічні особливості учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)