Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теоретичні концепти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання -- інтеграція як засіб навчання -- технології інтегрованного навчання -- інтегровані уроки -- интеграция содержания обучения -- интеграция как средство обучения -- технологии интегрированного обучения -- интегрированные уроки -- суть технологій -- сущность технологий -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- технологічні концепти -- технологические концепты -- етапи інтегрованних уроків -- этапы интегрированных уроков -- концептуальні ідеї -- концептуальные идеи -- технологічна логіка -- технологическая логика -- практичний концепт -- практический концепт
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.



Знайти схожі

2.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- компетентнісний підхід до освіти -- компетентностный подход к образованию -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- Я-концепція -- Я-концепция -- компетентність особистості -- компетентность личности -- соціально-особистісна компетентність -- социально-личностная комтетентность -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- зростаюча особистість -- подрастающая личность -- соціалізація дітей -- социализация детей
Анотація: Здійснено систематизацію й аналіз сучасних теоретичних підходів, концепцій і напрямів формування компетентності зростаючої особистості як у вітчизняній, так і зарубіжній науково-методичній літературі. Запропоновано власне трактування процесів соціалізації дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах, виокремлено і охарактеризовано деякі теоретичні концепти цих процесів.


Знайти схожі

3.


    Чепурна, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; ректор).
    Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 7-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- концепції інноваційного розвитку -- концепции инновационного развития -- інноваційний потенціал навчального закладу -- инновационный потенциал учебного заведения -- напрями інноваційного розвитку -- направления инновационного развития -- алгоритми розроблення проектів -- алгоритмы разработки проектов -- змістовний аспект інноваційного розвитку -- содержательный аспект инновационного развития -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- інноваційний розвиток навчального закладу -- инновационное развитие учебного заведения
Анотація: Розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)