Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=теоретичні концепти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Мариновська, Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання
--
інтеграція як засіб навчання
--
технології інтегрованного навчання
--
інтегровані уроки
--
интеграция содержания обучения
--
интеграция как средство обучения
--
технологии интегрированного обучения
--
интегрированные уроки
--
суть технологій
--
сущность технологий
--
теоретичні
концепти
--
теоретические концепты
--
технологічні
концепти
--
технологические концепты
--
етапи інтегрованних уроків
--
этапы интегрированных уроков
--
концептуальні ідеї
--
концептуальные идеи
--
технологічна логіка
--
технологическая логика
--
практичний концепт
--
практический концепт
Анотація:
Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний
концепти
. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.
Знайти схожі
>
2.
Пустовіт, Григорій
(доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
компетентнісний підхід до освіти
--
компетентностный подход к образованию
--
теоретичні
концепти
--
теоретические концепты
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные учебные заведения
--
Я-концепція
--
Я-концепция
--
компетентність особистості
--
компетентность личности
--
соціально-особистісна компетентність
--
социально-личностная комтетентность
--
соціальні компетентності
--
социальные компетентности
--
зростаюча особистість
--
подрастающая личность
--
соціалізація дітей
--
социализация детей
Анотація:
Здійснено систематизацію й аналіз сучасних теоретичних підходів, концепцій і напрямів формування компетентності зростаючої особистості як у вітчизняній, так і зарубіжній науково-методичній літературі. Запропоновано власне трактування процесів соціалізації дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах, виокремлено і охарактеризовано деякі
теоретичні
концепти
цих процесів.
Знайти схожі
>
3.
Чепурна, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; ректор).
Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 7-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
концепції інноваційного розвитку
--
концепции инновационного развития
--
інноваційний потенціал навчального закладу
--
инновационный потенциал учебного заведения
--
напрями інноваційного розвитку
--
направления инновационного развития
--
алгоритми розроблення проектів
--
алгоритмы разработки проектов
--
змістовний аспект інноваційного розвитку
--
содержательный аспект инновационного развития
--
теоретичні
концепти
--
теоретические концепты
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
інноваційний розвиток навчального закладу
--
инновационное развитие учебного заведения
Анотація:
Розглянуто основні
теоретичні
концепти
, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)