Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчі уяви<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ісаєнко, Володимир (учитель фізики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - 4 малюнка. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчі задачі -- абстрактна модель -- задачі з фізики -- теоретичні моделі -- мисленнєві екперименти -- навчальний процес -- методика викладання фізики -- творчі уяви -- одареннные дети -- творческие задачи -- абстрактная модель -- задачи по физике -- теоретические модели -- мыслительные эксперименты -- учебный процесс -- методика преподавания физики -- творческие представления
Анотація: Розглянуто проблему розвитку творчої уяви в обдарованих дітей під час вивчення фізики з допомогою творчих задач; розкрито сутність творчої уяви і її значення, обгрунтовано роль циклічності наукової творчості у фізиці, мисленевого експерименту та моделювання.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Вишневецька, Евгенія (вчитель англійської мови; вчитель вищої категорії).
    Складання віршив як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учбная мотивация -- синквейн -- творчі уяви -- творческие представления -- асоціативна поезія -- ассоциативная поэзия -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- складання віршів -- составление стихов -- види синквейнів -- виды синквейнов -- правила складання синквейну -- правила составления синквейна -- приеми роботи з поетичними творами -- приемы работы с поэтическими произведениями
Анотація: Обгрунтовується, що написання поетичних творів є ефективним пийомом викладання іноземної мови в середній школі, що розвиває образне мислення, розширює лексичний запас учнів і вчить їх свідомо використовувати це для висловлювання власних ідей і думок. Розглядаються особливості створення таких зразків асоціативної поезії, як синквейн та "avenidas" англійською мовою, пропонуються варіанти їх використання в процесі викладання; аналізуються приклади практичного використання цих поетичних зразків. Особлива увага приділяється алгоритму написання учнівських віршів іноземною мовою на основі використання рими вже відомих авторів. Доводиться, що використання зазначеного прийому сприяє розвитку творчої уяви учнів, надає процесу навчання емоційного забарвлення, слугує дієвою мотивацією.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)