Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчі здібності учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського університету імені Тараса Шевченка; керівник психологічної служби спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- психологічні служби -- психологічна діагностика -- діагностична робота -- моніторинг розвитку особистості -- форми фіксації отриманих результатів -- творчі здібності учнів -- інтегральні показники креативності -- рівні розвитку дітей -- учебно-воспитательный процесс -- общеобразовательные учебные заведения -- психологические службы -- психологическая диагностика -- диагностическая работа -- мониторинг развития личности -- формы фиксации полученных результатов -- творческие способности учеников -- интегрированные показатели креативности -- уровни развития детей
Анотація: Про досвід школи № 318 м. Києва в організації інноваційного навчально-виховного процесу у психологізації діяльності педагогічного колективу. Про експеримент "Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дітей в ході експериментальної педагогічної програми".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Діденко, Тетяна (вчитель української мови і літератури; вчитель-методист).
    Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 25-31 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість учнів -- одаренность учеников -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- талановиті діти -- талантливые дети -- технології навчання учнів -- технологии обучения детей -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська мова та література -- украинский язык и литература -- уроки української мови -- уроки украинского языка -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учеников -- групова робота учнів -- групповая работа учеников -- грамотність учнів -- граммотность учеников -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- задания международных конкурсов -- завдання міжнародних конкурсів
Анотація: Висвітлено деякі аспекти роботи вчителів української мови та літератури з обдарованими учнями в навчальному закладі, наведено зразки пізнавальних і творчих завдань з олімпіади та різноманітних конкурсів.


Знайти схожі

4.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- творчі здібності учнів -- творческие способности учащихся -- організація навчання -- организация обучения -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- проектні класи -- проектные классы -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- компоненти структури творчих здібностей -- компоненты структуры творческиъ способностей -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- рівні таксономії -- уровни таксономии -- загальні цілі навчання -- общие цели обучения -- методи розвитку творчих здібностей -- методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf

Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)