Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=творчий потенціал учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Максимов, Микола
(кандидат психологічних наук; викладач).
Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого
потенціал
у дитини / М. Максимов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
гімназії
--
гимназии
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
психологічні служби шкіл
--
психологические службы школ
--
творчий
потенціал
учнів
--
творческий потенциал учеников
--
розкриття творчого
потенціал
у
учнів
--
раскрытие творческого потенциала учеников
--
почуття страху
--
чувство страха
--
рівень страху
--
уровень страха
--
соціально дезадаптована поведінка
--
социально дезадаптиованноле поведение
--
психолого-педагогічний моніторинг
--
психолого-педагогический мониторинг
--
психологічна корекція
--
психологическая коррекция
--
психокорекційна робота
--
психокоррекционная работа
--
потенційні можливості дитини
--
потенциальные возможности ребенка
--
психологическое развитие
--
психологічний розвиток
Анотація:
Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого
потенціал
у дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Матвєєва, Ганна
(кандидат педагогічних наук; заслужений працівник освіти України"; директор).
Миколаївська спеціалізована школа "Академія дитячої творчості": шлях інноваційного розвитку / Г. Матвєєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Україна
Украина
Миколаїв
Николаев
Кл.слова (ненормовані):
авторські школи
--
авторские школы
--
управління школами
--
управление школами
--
організаційно-педагогічні засади діяльності спеціалізованих шкіл
--
организационно-педагогические основы деятельности специализированных школ
--
художньо-естетична освіта
--
художественно-эстетическое образование
--
творчий
потенціал
учнів
--
творческий потенциал учеников
--
школи-коледжи
--
школы-колледжи
--
спеціалізовані профільні школи
--
специализированные профильные школы
--
профільні школи
--
профильные школы
--
інноваційні школи
--
инновационные школы
--
структура шкіл
--
структура школ
--
навчальні плани
--
учебные планы
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
навчально-виховні комплекси
--
учебно-воспитательные комплексы
Анотація:
Розглядаються організаційно-педагогічні засади функціонування спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю "Академія дитячої творчості". Представлено результати вивчення сучасного стану теоретико-прикладних аспектів означеної проблеми. Визначено роль авторських шкіл у системі освіти України. Розглянуто поняття "авторська школа" й "інноваційна школа". Презентовано власне бачення сутності авторської школи художньо-естетичного профілю. етапи становлення Миколаївської спеціалізованої школи "Академія дитячої творчості", передумови створення інноваційного навчального закладу "школа-коледж".
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Башук, Л.
(директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого
потенціал
у
учнів
/ Л. Башук. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профильное обучение
--
профільні освітні простори
--
профильное образовательное пространство
--
пізнавальна діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
творчий
потенціал
учнів
--
творческий потенциал учащихся
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
основи самореалізації особистості
--
основы самореализации личности
--
природничо-математичні напрями профілізації
--
естественно-математические направления профилизации
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
роботи з учнями
--
работы с учащимися
--
досвід ліцеїв
--
опыт лицеев
Анотація:
Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності
учнів
, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.
Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Плакида, Ніна
(учитель української мови та літератури).
Формування національної самосвідомості
учнів
на уроках української літератури : під час вивчення життя і творчості Уласа Самчука / Н. Плакида> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 35-37 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
дослідницька діяльність
--
исследовательская деятельность
--
проекти
--
національна свідомість
--
национальное созниние
--
уроки української літератури
--
уроки украинской литературы
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
українська література
--
украинская литература
--
творчий
потенціал
учнів
--
творческий потенциал учеников
--
творчість українських письменників
--
творчество украинских писателей
--
українські письменники
--
украинские писатели
Анотація:
Присвячено актуальній проблемі формування у школярів національної самосвідомості на уроках української літератури. Розглянуто основні етапи роботи за інтерактивними методами. Досвід може бути використаний під час підготовки позакласних заходів учителями-словесниками, які в цікавій, нестандартній формі зможуть розширювати й поглиблювати знання
учнів
на прикладі вивчення творчості Уласа Самчука, а також розвивати у школярів естетичний смак і творчі здібності.
Дод.точки доступу:
Самчук, Улас Олексійович (український письменник; журналіст і публіцист; редактор; лауреат УММАН; член уряду УНР у вигнанні; член ОУП «Слово». ; 1905-1987) \о нем\; Віднайденний рай, новелістичний цикл \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)