Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчий потенціал учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Максимов, Микола (кандидат психологічних наук; викладач).
    Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- розкриття творчого потенціалу учнів -- раскрытие творческого потенциала учеников -- почуття страху -- чувство страха -- рівень страху -- уровень страха -- соціально дезадаптована поведінка -- социально дезадаптиованноле поведение -- психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- психокорекційна робота -- психокоррекционная работа -- потенційні можливості дитини -- потенциальные возможности ребенка -- психологическое развитие -- психологічний розвиток
Анотація: Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Матвєєва, Ганна (кандидат педагогічних наук; заслужений працівник освіти України"; директор).
    Миколаївська спеціалізована школа "Академія дитячої творчості": шлях інноваційного розвитку / Г. Матвєєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
    Украина

    Миколаїв

    Николаев

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- авторские школы -- управління школами -- управление школами -- організаційно-педагогічні засади діяльності спеціалізованих шкіл -- организационно-педагогические основы деятельности специализированных школ -- художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- школи-коледжи -- школы-колледжи -- спеціалізовані профільні школи -- специализированные профильные школы -- профільні школи -- профильные школы -- інноваційні школи -- инновационные школы -- структура шкіл -- структура школ -- навчальні плани -- учебные планы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчально-виховні комплекси -- учебно-воспитательные комплексы
Анотація: Розглядаються організаційно-педагогічні засади функціонування спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю "Академія дитячої творчості". Представлено результати вивчення сучасного стану теоретико-прикладних аспектів означеної проблеми. Визначено роль авторських шкіл у системі освіти України. Розглянуто поняття "авторська школа" й "інноваційна школа". Презентовано власне бачення сутності авторської школи художньо-естетичного профілю. етапи становлення Миколаївської спеціалізованої школи "Академія дитячої творчості", передумови створення інноваційного навчального закладу "школа-коледж".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Башук, Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
    Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профільні освітні простори -- профильное образовательное пространство -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учащихся -- старшокласники -- старшеклассники -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- основи самореалізації особистості -- основы самореализации личности -- природничо-математичні напрями профілізації -- естественно-математические направления профилизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- роботи з учнями -- работы с учащимися -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

4.


    Плакида, Ніна (учитель української мови та літератури).
    Формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури : під час вивчення життя і творчості Уласа Самчука / Н. Плакида // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 35-37 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- проекти -- національна свідомість -- национальное созниние -- уроки української літератури -- уроки украинской литературы -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська література -- украинская литература -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- українські письменники -- украинские писатели
Анотація: Присвячено актуальній проблемі формування у школярів національної самосвідомості на уроках української літератури. Розглянуто основні етапи роботи за інтерактивними методами. Досвід може бути використаний під час підготовки позакласних заходів учителями-словесниками, які в цікавій, нестандартній формі зможуть розширювати й поглиблювати знання учнів на прикладі вивчення творчості Уласа Самчука, а також розвивати у школярів естетичний смак і творчі здібності.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас Олексійович (український письменник; журналіст і публіцист; редактор; лауреат УММАН; член уряду УНР у вигнанні; член ОУП «Слово». ; 1905-1987) \о нем\; Віднайденний рай, новелістичний цикл \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)