Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творческое развитие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Примушко, Наталія (завідувач).
    Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.6
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- вправи -- гра-моделювання -- моральне виховання -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- художньо-естетичний розвиток -- творчий розвиток -- мозковий штурм -- занятия -- упражнения -- игра-моделирование -- моральное воспитание -- познавательное развитие -- речевое развитие -- художественно-эстетическое развитие -- творческое развитие -- мозговой штурм -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Безумовним взірцем у справі виховання став видатний педагог-гуманіст В. Сухомлинський. Пропонується новий підхід до використання його педагогічних ідей та літературної спадщини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\

Знайти схожі

3.


    Комар, Віктор Юрійович (аспірант Маріупольського філіалу Донецького державного університету управління).
    Концептуальні засади побудови моделей творчого самоуправління підготовкою студента [Текст] / В. Ю. Комар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 371-377 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)с-5 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высшее управленческое образование -- вища управлінська освіта -- самоуправление подготовкой студентов -- самоуправління підготовкою студентів -- социальные процессы -- соціальні процеси -- творческое развитие -- творчій розвиток -- управленческие модели -- управлінські моделі -- метод структурно-лінгвістичної квантифікації -- метод структурно-лингвинистической квантификации -- моделі управління педагогічними процесами -- модели управления педагогическими процессами -- інновації в системі підготовки управлінського персоналу -- инновации в системе подготовки управленческого персонала
Анотація: Проведено обґрунтування концептуальних засад побудови системних моделей, зокрема, фундаментальної моделі творчого управління соціальними процесами, в контексті методу структурно-лінгвістичної квантифікації. В її форматі сформовано концептуальну модель і комплекс аналогічних моделей творчого самоуправління підготовкою студента. Показано основні ознаки і особливості цього класу моделей, їх вплив на інноваційний розвиток вищої управлінської освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)