Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегія блакитного океану<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Липов, В. В. (доктор економічних наук; професор; професор кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД).
    Конкурентна стратегія розвитку України в умовах глобалізації [Текст] : конкурентна стратегія інтеграції України у міжнародний економічний простір / В. В. Липов // Економіка України : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 3-17 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.298
Рубрики: Економіка
   Міжнародне підприємництво. Зовнішньоекономічна дільність підприємств, 1996-2016 рр.

   Экономика

   Международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия, 1996-2016 гг.

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція за вартістю продукту -- ринкові конкурентні стратегії -- стратегії використання ефекту від масштабу виробництва -- стратегії виробничої синергії -- стратегії просування довгострокових комплексних програм -- стратегія блакитного океану -- стратегії просування комплексних продуктів і товарних ліній -- цінові стратегії -- конкурентоспроможність продукції національних виробників -- валютна політика -- виробничі стратегії -- технологічні стратегії -- конкуренция по стоимости продукта -- рыночные конкурентные стратегии -- стратегии использования эффекта от масштаба производства -- стратегии производственной синергии -- стратегии продвижения долгосрочных комплексных программ -- стратегия голубого океана -- стратегии продвижения комплексных продуктов и товарных линий -- ценовые стратегии -- конкурентоспособность продукции национальных производителей -- валютная политика -- производственные стратегии -- технологические стратегии
Анотація: Розглянуто конкурентну стратегію входження України в глобальну економіку, серед складових якої названо використання ефекту від масштабу та синергїї, формування нових ринків, просування інноваційних продуктів, товарних ліній, комплексних продуктів, довгострокових комплексних програм, задіяння макроекономічних факторів впливу на конкурентоспроможність продукції національних виробників за ціновими та вартісними характеристиками.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)