Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=стратегии развития АПК<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кирилов, Юрій Євгенович
(доктор економічних наук; доцент; Херсонський державний аграрний університет).
Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Є. Кирилов> // Економіка
АПК
: міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 5
. - С. 23-30 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка
Экономика
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор
--
аграрный сектор
--
сільське господарство
--
сельское хозяйство
--
глобалізація
--
глобализация
--
моделі конкурентоспроможності
--
модели конкурентоспособности
--
національні бренди
--
национальные бренды
--
продовольча безпека
--
продовольственная безопасность
--
стратегії розвитку
апк
--
стратегии
развития
АПК
--
інновації в
АПК
--
инновации в
АПК
Анотація:
Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Дієвості сформованих брендів сприятиме запропонована модель конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації, в ос¬ову якої покладено принцип багатофункціональності сільського господарства.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)