Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стейкхолдеры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
   65.290в7-2
   Є 40


    Загорняк, Наталія Борисівна (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту бізнесу; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Споживацька цінність у системі управління організацією : компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 164-171. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
акционеры -- акціонери -- дефицит доверия -- дефіцит довіри -- корпоративная социальная эффективность -- корпоративна соціальна ефективність -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- послекризичные периоды -- післякризові періоди -- потребительская ценность товара -- споживацька цінність товару -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- теоретические основы -- теоретичні основи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- стратегічне управління -- стратегическое управление
Анотація: Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживальну цінність при формуванні стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимального широкого кола стейкхолдеров, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації в умовах посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.
   65.37-2
   А 62


    Аммарі, Анжеліка Олесандрівна (аспірант Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного университету; м.Київ; Україна).
    Класифікація стекхолдерів на основі взаємних очікувань / А. О. Аммарі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 150-155 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.37-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
авиационные стейкхолдеры -- авіаційні стейкхолдери -- повітряний транспорт -- воздушный транспорт -- бизнес-функции -- бізнес-функції -- взаимные ожидания -- взаємні очікування -- групповые классификации -- групові класифікації -- заинтересованные лица -- зацікавлені особи -- новые проблемы менеджмента -- нові проблеми менеджменту -- социальная активность -- соціальна активність -- социальная компетентность -- соціальна компетентність -- классификация стейкхолдеров
Анотація: Проаналізовані зацікавлені особи - стейкхолдери, надано їх класифікацію по групах за певними ознаками, зокрема, виділено авіаційних стейкхолдерів. Досліджено взаємні очікування стейкхолдерів. Визначаються нові проблеми менеджменту в залежності від його бізнес-функції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Сегі-Алькарас, Антоні (доцент кафедри прикладної економіки Університету Валенсії; доцент кафедри управління та маркетингу Університету Жауме І у м.Кастельон; Іспанія; PhD).
    Розробка таксономії для кредитних організацій Іспанії / Сегі-Алькарас А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 472-482 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ІСП)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
заинтересованные лица -- зацікавлені особи -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- кредитные организации -- кредитні організації -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- экономические интересы -- економічні інтереси
Анотація: Подано класифікацію стейкхолдерів, розглянуто профілі різних кредитних організацій залежно від їх становлення до корпоративної соціальної відповідальності. Проведено опитування співробітників 57 кредитних організація. Результати аналізу показують, що зацікавленість у корпоративній соціальній відповідальності є показовою для всієї фінансової галузі. Залежно від підходу до корпоративної соціальної відповідальності кредитні організації поділено на 3 групи: з акцентом на персоналі, на інтересах суспільства і на законодавстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща).
    Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі / Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050.2(4ПОЛ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организация управления региональной экономикой

   Організація управління регіональною економікою

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
Анхольта класификация городских брендов -- Анхольта класифікація міських брендів -- брендинг городов -- брендінг міст -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне прартнерство -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж местностей -- імідж місцевостей -- индивидуализация местностей -- індивідуалізація місцевостей -- класификация городских брендов Анхольта -- класифікація міських брендів Анхольта -- малые города -- малі міста -- маркетинг -- местная привлекательность -- місцева привабливість -- местные стейкхолдеры -- місцеві стейкхолдери -- регионы -- регіони -- управленческая методология -- управлінська методологія -- фокус-группы -- фокус-групи
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Флорек, Магдалена (ад''кт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

5.


    Строкович, Г. В. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економіки підприємства).
    Принципи взаємодії підприємства з постачальниками та покупцями / Г. В. Строкович // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 9/10 (1). - С. 64-66 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка підприємства
   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- функціонування підприємств -- функционирование предприятий -- схема якісного функціонування підприємства -- схема качественного функционирования предприятия -- життєвий цикл підприємств -- жизненный цикл предприятий -- адаптивність підприємств -- адаптивность предприятий -- адаптивні системи -- адаптивные системы -- головні стейкхолдери -- основные стейкхолдеры -- постачальники -- поставщики -- покупці -- покупатели -- взаємодія підприємства і стейкхолдерів -- взаимодействие предприятия и стейкхолдеров -- принципи взаємодії -- принципы взаимодействия
Анотація: Визначено принципи якісного функціонування підприємств. Автором розроблено схему процесу функціонування підприємства, яка враховує систему цінностей соціуму. Запропоновано матрицю принципів взаємодії підприємства з головними стейкхолдерами - постачальниками та покупцями.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Міних, Ольга Богданівна (професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Актуальні проблеми впровадження концепції соціальної відповідальності корпоративних структур / О. Б. Міних, В. П. Далик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 168-175 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(4УКР)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий

   Обєднання підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
капитализация -- капіталізація -- методология корпоративного управления -- методологія корпоративного управління -- корпоративные структуры -- корпоративні структури -- общественная ценность -- суспільна цінність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- соцільна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- социальные стандарты -- соціальні стандарти -- стейкхолдеры -- стейкхолдери
Анотація: Доведено необхідність розширення економічного простору дії концепції соціальної відповідальності корпоративних структур, які повинні відігравати стратегічну роль у підвищенні темпів соціально-економічного розвитку і якості життя суспільства. Надано характеристику актуальних проблем, пов'язаних із впровадженням моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах кризи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\23.pdf

Дод.точки доступу:
Далик, Володимир Петрович (доцент кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

7.


    Мікушова, Марія (викладач економічного факультету Технічного університету у м.Острава; Чехія).
    Стійке споживання : "наведення мостів" та перехрещення інтересів стейкхолдерів / М. Мікушова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 516-523 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
методология маркетинга -- методологія маркетингу -- наведение мостов -- наведення мостів -- потребители -- споживачі -- потребление -- споживання -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- устойчивость -- стійкість
Анотація: Представлено модель під назвою "наведення мостів". На прикладі даної моделі продемонстровано взаємовідносини різних стейкхолдерів середовища споживання та крок за кроком показано, як саме вони можуть досягти взаємопорозуміння. Авторська модель знаходиться на першій стадії розробки та потребує подальшого розвитку та доопрацювання. У другій частині надано короткий огляд інформації, за допомогою якої стейкхолдери можуть досягти взаємопорозуміння у межах моделі наведення мостів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Давидов, Олександр Іванович (доцент кафедри фінансів та кредиту Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; кандидат економічних наук).
    Вартість підприємства як економічна категорія / О. І. Давидов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 8-19 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы фирмы

   Фінанси фірми

Кл.слова (ненормовані):
затраты предприятий -- витрати підприємств -- капитал предприятия -- капітал підприємства -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- стоимость предприятий -- вартість підприємств -- ценностный подход -- цінністний підхід
Анотація: Розглянуто вартість підприємства з позицій ціннісного підходу. Досліджено економічну категорію вартості підприємства у контексті відображення його товарних особливостей. Проаналізовано механізм реалізації інтересів стейкхолдерів у вартості підприємства. Розкрито сутність економічної категорії «вартість підприємства» з урахуванням його товарної специфіки в умовах ринкових трансформацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия, 2002-2012 гг.

   Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий -- інвестиційна привабливість підприємств -- стоимость предприятий -- вартість підприємств -- теория стоимости -- теорія вартості -- инновационные управленческие решения -- інноваційні управлінські рішення -- капитализация -- капіталізація -- капитал отношений -- капітал відносин -- логистические риски -- логістичні ризики -- логистическо-маркетинговые стратегии -- логістично-маркетингові стратегії -- маркетинговые риски -- маркетингові ризики -- создание стоимости -- формування вартості -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- управленческие парадигмы -- управлінські парадигми -- экологические стандарты -- екологічні стандарти
Анотація: Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Мікаелян, С. Г. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Інноваційна концепція розвитку вартісної моделі управління компанією / С. Г. Мікаелян // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 144-147 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория стратегического управления

   Теорія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- инновационная стоимость -- інноваційна вартість -- инновационные концепции -- інноваційні концепції -- компании -- компанії -- нематериальные активы предприятий -- нематеріальні активи підприємств -- стейкхолдеры -- стекхолдери -- стоимостные модели -- вартісні моделі -- финансовое управление предприятиями -- фінансове управління підприємствами
Анотація: Обгрунтовано необхідність коригування вартісної моделі управління компанією з позиції стейкхолдерів та інноваційного етапу розвитку економіки. Доведено істотну відмінність інноваційної стратегічної концепції управління, що визначає створення інновацій як головну рушійну силу, основу сучасного бізнесу та конкурентоспроможності компанії, а не функціональний елемент діяльності. Запропонована модель управління інноваційною вартістю, що передбачає створення доданої вартості за рахунок ефективного використання нематеріальних активів компанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)