Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=споживацькі пріоритети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Критерії вибору банку : за даними Малайзії / М. Садік, Реман Хан С. ур, Руб Хан А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 429-435 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доверие банкам -- довіра банкам -- вибор банков -- выбор банка -- критерії вибору банку -- критерии выбора банка -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- групповые предпочтения -- групові вподобання -- демографические зависимости -- демографічні залежності -- избирательные критерии -- критерии выбора банка -- коммерческие банки -- комерційні банки -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- персонал -- потребительские приоритеты -- споживацькі пріоритети -- сервисное качество -- сервісна якість -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- удобство банка -- зручність -- ценовые факторы -- цінові чинники
Анотація: Подано критерії вибору банку в Малайзії. Акцент зроблено на таких критеріях: вплив інших людей, комунікаційні технології у банку, зручність, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття, якість сервісу та вартість. Окремо описано демографічні залежності у побудові системи пріоритетів при виборі банку. Опитування було проведено на території Університету Таман (Скудай, Малайзія). Вибірка опитування – 187 респондентів. Найбільш значущим чинником стала "якість сервісу", далі йдуть (по мірі зниження значущості) зручність, вартість послуг, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття. Найменш значущим фактором став вплив на вибір банку інших людей. При цьому доволі очевидними є відмінності у побудові системи пріоритетів між різними соціально-демографічними групами (за статтю, віком, сімейним станом, рівнем освіти та сферою діяльності).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Реман Хан, Саїф (PhD (організаційні технології); доцент факультету менеджменту і управління гуманітарними ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Руб Хан, Абдур (студент PhD Університету Куала-Лумпуру; Малайзія); Университет Таман, малайский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)