Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=соціальні вчення Православної Церкви<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Попович, В. М.
(Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації / В. М. Попович> // Грані. - 2015. -
№ 4
. - С. 112-117. - Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
21
ББК
86.2
Рубрики:
Релігія. Містика. Вільнодумство
Религия. Мистика. Свободомыслие
Кл.слова (ненормовані):
богословское образование
--
богословська освіта
--
компетентнісний підхід
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность
--
компетенция
--
компетенція
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
образование в Украине
--
освіта в Україні
--
православна богословська освіта
--
православна церква
--
православная церковь
--
православное богословское образование
--
социальные учения
--
социальные учения Православной
Церкви
--
соціальні
вчення
--
соціальні
вчення
Православної
Церкви
Анотація:
Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи
православної
богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування
православної
богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального
вчення
Православної
Церкви
в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)