Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-етичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шацьких, Катерина.
    Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу / К. Шацьких // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 55-58 : 2 табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- соціально-етичний маркетинг -- социально-этический маркетинг -- український бізнес -- украинский бизнес -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- соціальні проекти бізнесу -- социальные проекты бизнеса -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет).
    Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 26-28 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.28
Рубрики: Економіка
   Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища

   Экономика

   Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- аграрний сектор -- соціально-етичний маркетинг -- класичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- екобезпечна продукція -- аграрний маркетинг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- аграрный сектор -- социально-этический маркетинг -- классический маркетинг -- экологический маркетинг -- экобезопасная продукция -- аграрный маркетинг
Анотація: Досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Остапченок, Дарина (магістр).
    Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні / Д. Остапченок // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідженння -- маркетинговые исследования -- етичність -- этичность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- этическая реклама -- етична реклама -- соціально-етичний маркетинг -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- етичне ставлення до споживачів -- этическое отношение к потребителям
Анотація: Розглядаються результати дослідження етичності маркетингу серед споживачів та маркетологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.


Знайти схожі

6.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)