Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология моды<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Жовтянська, В. В.
    Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 53-60. - Література : С.60 : 6 назв
УДК
ББК 71
Рубрики: Культурологія
   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
мифология моды -- міфологія моди -- мода -- молодежная субкультура -- молодежные субкультуры -- молодіжна субкультура -- психология моды -- психологія моди -- социальные мифы -- социология моды -- соціальні міфи -- соціологія моди -- субкультура
Анотація: Пояснюється неоднорідність проявів і функцій моди на основі психологічної концепції міфу, розглянуто місце й значення моди в розвитку молодіжних субкультур.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Шинкаренко, В. Д. (Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
    Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- масова культура -- массовая культура -- мода -- общество потребления -- социология маркетинга -- социология моды -- социология общества -- социология потребления -- соціологія споживання -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- традиционное общество -- традиційне суспільство
Анотація: Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Воронкова, А. І. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди).
    Мода у контексті сучасних соціологічних досліджень / А. І. Воронкова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 4. - С. 69-73. - Література : 11 назв.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мода -- теории моды -- теорії моди -- социология моды -- соціологія моди -- социологические школы -- соціологічні школи
Анотація: Проаналізовано зв'язок між особливостями змісту різних варіантів теорії моди та науково-дослідницькими стратегіями національних соціологічних шкіл різних країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Скалацька, О. В.
    Соціально-філософський аналіз бренду одягу: український контекст [Текст] / О. В. Скалацька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 30-35. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- индустрия моды -- індустрія моди -- мода -- модная одежда -- модні бренди -- модные бренды -- одяг -- социология моды -- соціологія моди -- фешн-индустрия
Анотація: Автор досліджує перспективу соціально-філософського аналізу продукту (а саме одягу) модного бренду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)