Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=содержание образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
24
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-24
>
1.
Мітрясова, О. П.
Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
содержание
образования
--
химическое образование
--
хімічна освіта
Анотація:
Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Кремень, Василь
(доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук України; президент Товариства "Знання" України).
Василь Кремень: "Біла книга національної освіти України - перший крок до започаткування традиції періодичного моніторингу, прогнозування тенденцій і проектування практичних заходів у контексті реформування вітчизняної сфери освіти" / В. Кремень ; матеріал підготувала А. Пугач> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация
образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
організація освіти
--
интерв'ю
--
сучасна якісна освіта
--
модернізація освіти
--
зміст освіти
--
образование в Украине
--
организация
образования
--
интервью
--
современное качественное образование
--
якість освіти
--
качество
образования
--
модернизация
образования
--
содержание
образования
Анотація:
Мета работи-висвітлити найактуальніші освітянські проблеми ("біли плями"), з'ясувати причини, що їх зумовлюють, та запропонувати шляхи і способи усунення або пом'якшення гостроти проблем.
Дод.точки доступу:
Пугач, А.; Біла книга національної освіти України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики інституту педагогіки НАНП України).
Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
наукова картина світу
--
научная картина мира
--
наукове пізнання
--
научное познание
--
навчальне пізнання
--
учебное познание
--
природно-гуманітарні науки
--
природно-гуманитарные науки
--
зміст освіти
--
содержание
образования
--
система знань про людину
--
система знаний о человеке
--
міждисциплінарний підхід
--
междисциплинарный подход
Анотація:
Аналізується система співвідношення наукового і навчального пізнання; розкривається необхідність поєднання природничих і гуманітарних наук для формування в учнів системи знань про людину.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание
образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Пометун, Олена
(доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України).
Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профильное обучение
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
старша школа
--
старшая школа
--
середня освіта
--
среднее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
зміст освіти
--
содержание
образования
--
профільні предмети
--
профильные предметы
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
самостійна познавальна діяльність
--
самостоятельная познавательная деятельность
Анотація:
У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Філіпчук, Георгій
(академік НАПН України).
Пріоритети освіти в контексті цивілізаційного поступу [Текст] / Г. Філіпчук> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 166. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти
Организация
образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
загальна освіта
--
середня освіта
--
професійно-технічна освіта
--
вища освіта
--
стан освіти
--
осівтня політика
--
глобалізація
--
сталий розвиток
--
розвиток суспільства
--
зміст осівти
--
вплив освіти на розвиток суспільства
--
цивілізаційний розвиток
--
образование в Украине
--
общее образование
--
среднее образование
--
профессионально-техническое образование
--
высшее образование
--
состояние
образования
--
образовательная политика
--
глобализация
--
устойчивое развитие
--
развитие общества
--
содержание
образования
--
влияние
образования
на развитие общества
--
цивилизационное развитие
Анотація:
Висвітлено роль освіти у розвитку суспільства в умовах науково-технічної революції, глобалізації та загальносвітової спрямованості на сталий розвиток, проаналізовано стан системи освіти в Україні, напрямки та перспективи її реформування для досягнення вищого рівня розвитку. Зазначено, що пріоритетним напрямком реформування освіти має стати зміна змісту освіти, в якому перевагу слід надати патріотичному вихованню молоді.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Васківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; старший науковий співробітник).
Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 25-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
фундаменталізація змісту освіти
--
фундаментализация содержания
образования
--
зміст освіти
--
содержание
образования
--
старша школа
--
старшая школа
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
гуманізація навчально-виховного процесу
--
гуманизация учебно-воспитательного процесса
--
всеукраїнські опитування
--
всеукраинские опросы
--
11 клас
Анотація:
Обгрунтовується необхідність фундаменталізації змісту освіти у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у змісті освіти. Наголошено, що добір науково обгрунтованого змісту освіти сприятиме оволодінню школярами науковими і практичними методами аналізу явищ, самостійного мислення і здобуття теоретичних та прикладних знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Вишневский, М. И.
Культуротворческая миссия современного социально-гуманитарного
образования
/ М. И. Вишневский> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. 4 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58
Рубрики:
Гуманитарное образование
Гуманітарна освіта
Культурология
Культурологія
Кл.слова (ненормовані):
освіта і культура
--
образование и культура
--
социально-гуманитарное образование
--
соціально-гуманітарна освіта
--
культурно-образовательное пространство
--
культурно-освітній простір
--
содержание
образования
--
зміст освіти
--
общекультурное
содержание
образования
--
загальнокультурний зміст освіти
Анотація:
Раскрыты особенности социально-гуманитарного
образования
, в котором общекультурное
содержание
тесно связано с личностными аспектами бытия культуры. Отмечено, что именно социально-гуманитарное образование является формой саморазвития современной культуры.
Знайти схожі
>
9.
Косянчук, Сергій
(аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр.)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация
образования
--
гуманітаризація освіти
--
зміст освіти
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностно ориентированное образование
--
компетентностное образование
--
литературное образование
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
содержание
образования
--
содержание
обучения
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностно-смысловые ориентации
--
ценностно-смысловые представления
--
ціннісно-смислова сфера
--
ціннісно-смислові орієнтації
--
ціннісно-смислові уявлення
--
шкільна літературна освіта
Анотація:
Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.
Знайти схожі
>
10.
Чирчик, Сергій
(кандидат фізико-математичних наук; декан факультету дизайну ).
Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру / С. Чирчик> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 83-104 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
дизайн-освіта
--
дизайн-образование
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
зміст освіти
--
содержание
образования
--
навчальні технології
--
учебные технологии
--
наукові погляди
--
научные взгляды
--
система компетенцій
--
система компетенций
--
професія майбутнього дизайнеру
--
профессия будущего дизайнера
--
структура професійної компетентності дизайнера інтер'єру
--
структура профессиональной компетентности дизайнера интерьера
Анотація:
Представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентнісного підходу у вищій дизайн-освіти. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-24
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)