Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=современные маркетологи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням).
    Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сучасні маркетологи -- современные маркетологи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ідеальний маркетолог -- идеальный маркетолог -- фактичний маркетолог -- фактический маркетолог -- професія маркетолога -- профессия маркетолога -- маркетинговий успіх -- маркетинговый успех -- вимирювання маркетигового успіху -- измерение маркетингового успеха -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- маркетингові вміння -- маркетинговые умения
Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Портрет професії: маркетолог [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 55-57 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
професійні маркетологи -- сучасні маркетологи -- маркетингові компанії -- маркетолог-менеджер -- рекламіст -- діджитал маркетолог -- організація бізнес процесів -- професіоналізм маркетологів -- профессиональные маркетологи -- современные маркетологи -- маркетинговые компании -- маркетолог-менеджер -- рекламист -- диджитал маркетолог -- организация бизнес процессов -- профессионализм маркетологов
Анотація: Компанії хочуть, щоб їхні товари та послуги були впізнаваними на ринку, щоб вони продавалися, а бізнес розвивався, і, безперечно, щоб клієнт був задоволеним. Важливу роль у вирішенні цих питань відіграє маркетинг і, відповідно, маркетолог. Саме від цього фахівця багато в чому залежить, яким шляхом піде підприємство у розвитку і наращуванні свого потенціалу на ринку. Разом із Іриною Лилик, генеральним директором Української асоціації маркетингу, Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна розбирався, який він - сучасний професійний маркетолог.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (генеральний директор Української асоціації маркетингу) \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)