Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=современные маркетологи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
ДіСтефано, Джон
(керівник по дослідженням).
Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 1-2
. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
У21
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сучасні
маркетологи
--
современные
маркетологи
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
ідеальний маркетолог
--
идеальный маркетолог
--
фактичний маркетолог
--
фактический маркетолог
--
професія маркетолога
--
профессия маркетолога
--
маркетинговий успіх
--
маркетинговый успех
--
вимирювання маркетигового успіху
--
измерение маркетингового успеха
--
маркетингові інструменти
--
маркетинговые инструменты
--
зовнішні консультанти
--
внешние консультанты
--
маркетингові вміння
--
маркетинговые умения
Анотація:
Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Портрет професії: маркетолог
[Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
№ 4
. - С. 55-57 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
професійні
маркетологи
--
сучасні
маркетологи
--
маркетингові компанії
--
маркетолог-менеджер
--
рекламіст
--
діджитал маркетолог
--
організація бізнес процесів
--
професіоналізм маркетологів
--
профессиональные
маркетологи
--
современные
маркетологи
--
маркетинговые компании
--
маркетолог-менеджер
--
рекламист
--
диджитал маркетолог
--
организация бизнес процессов
--
профессионализм маркетологов
Анотація:
Компанії хочуть, щоб їхні товари та послуги були впізнаваними на ринку, щоб вони продавалися, а бізнес розвивався, і, безперечно, щоб клієнт був задоволеним. Важливу роль у вирішенні цих питань відіграє маркетинг і, відповідно, маркетолог. Саме від цього фахівця багато в чому залежить, яким шляхом піде підприємство у розвитку і наращуванні свого потенціалу на ринку. Разом із Іриною Лилик, генеральним директором Української асоціації маркетингу, Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна розбирався, який він - сучасний професійний маркетолог.
Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (генеральний директор Української асоціації маркетингу) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)