Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=системи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шрамко, Ярослав (доктор філософських наук; професор; в.о. ректора КДПУ).
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного універсітету / Я. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 8-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- интеграция образования -- кредитно-модульная система -- высшие учебные заведения -- педагогические университеты -- системи навчання -- педагогічна освіта -- Болонський процес -- інтеграція освіти -- кредитно-модульна система -- вищі навчальні заклади -- педагогічні університети
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в педагогічному універсітеті. Автор розглядає проблеми модернізації вищої освіти в аспекті її інтеграції в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бойко, Валентина (головний редактор РА "Освіта України").
    Педагогічна система Яна Амоса Коменського [Текст] / В. Бойко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 4. - С. 10-16 : портр. - Бібліогр.: с. 16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Історія освіти та педагогічної думки в Чехії
   История образования и педагогической мысли в Чехии

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- история образования -- педагоги -- педагогические системы -- педагогічні системи -- деятельность педагогов -- діяльність педагогів -- виховні системи -- воспитательные системы -- системи навчання -- системы обучения -- системи виховання -- системы воспитания -- творчість педагогів -- творчество педагогов
Анотація: Педагогічні ідеї Я. А. Коменського та їх роль в сучасних системах освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\3.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (педагог ; 1592-1670) \про нього\; Велика дидактика, трактат \о произв.\Пансофічна школа, педагогічний трактат \о произв.\; Світ у малюнках, педагогічний трактат \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гарєєва, Фаїна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри загальної фізики та фізики твердого тіла).
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 101-104. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- системы обучения -- вимоги до лекторів -- требования к лекторам -- психологічні паузи -- психологические паузы -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Присвячено дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату. Видатні педагоги фокусували увагу на вимогливому ставленні до учнів, вмінні викладача розгледіти їхні позитивні та перспективні якості, задатки та можливості, при цьому сповідували індивідуальний підхід до кожного студента і зосередженість на власних моральних якостях педагога. Система навчання А. Мінакова передбачає комбінування систем двох великих педагогів А. Макаренка та К. Станіславського. Зокрема він наголошує на необхідності ґрунтовної підготовки до уроку з дотриманням класичної структури: зав'язка, розвиток сюжету, розв'язка. Педагог пропонує також надавати аудиторії імпровізований відпочинок, робити о так звані психологічні паузи, включаючи до викладу предмета цікаві приклади, і ілюстрації, веселі історії, пов 'язані з матеріалом, що викладається.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог; писатель ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович (видатний російський режисер; актор; педагог; народний артист СРСР ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій (вчений ; 1893-1954) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)