Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система мониторинга качества образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
    На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- елементи системи якості освіти -- элементы системы качества образования -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- інспектування навчальних закладів -- инспектирование учебных заведений -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- державна система акредитації ВНЗ -- государственная система аккредитации ВУЗов
Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Жорнова, Олена (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ).
    Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 36-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
благополуччя здобувачів вищої освіти -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- соціальні ефекти вищої освіти -- социальные эффекты высшего образования
Анотація: Показано, що до ключових об'єктів моніторингу якості вищої освіти має бути віднесено благополуччя здобувача вищої освіти. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна для здобувачів вищої освіти, породжує особливі соціальні зв'язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб'єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої освіти містить показники динаміки його благополуччя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)