Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=связная речь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.


Знайти схожі

2.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

3.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Сосницька, Оксана (вчитель української мови та літератури; Тернопільська область).
    Докладний переказ тексту художнього стилю / Оксана Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Урок розвитку зв'язного мовлення (6 клас)
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- обучение чтению -- переказ -- пересказ -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- читання мовчки -- чтение молча
Анотація: Урок української мови (розвиток зв'язного мовлення, докладний переказ тексту, навчальне читання мовчки).


Знайти схожі

5.


    Ладоня, Катерина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 21-26. - Бібліографія : С.26 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова -- 10 клас
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку культури спілкування учнів, подано орієнтовані вправи і завдання, які сприяють розвитку навичок культури мовлення та мовленнєвої поведінки.


Знайти схожі

6.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

7.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикаласників / С. Цінько // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Література : С.19 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентості учнів на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".


Знайти схожі

8.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Севастопольського інституту банківської справи).
    Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів / Н. Яремчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 10-16. - Література : С.15-16 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння, виділено новітні технології, що спонукають учнів 5-6 класів продукувати висловлювання у процесі спілкування.


Знайти схожі

9.


    Вітюк, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший викладач Рівненського обласного ін-ту післядипломної пед. освіти).
    Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Вітюк // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 20-26. - Література : С.26 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
грамотность -- зв'язне мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві ситуації -- мовні вправи -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфографическая грамотность -- орфографические навыки -- орфография -- орфографічна грамотність -- орфографічні навички -- орфографія української мови -- развитие речи -- речевые ситуации -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- учебные упражнения
Анотація: Визначено методичні позиції в розробленні теорії навчання орфографії у зв'язку з роботою над зв'язними висловлюваннями; запропоновано систему роботи щодо вдосконалення орфографічної грамотності учнів основної школи.


Знайти схожі

10.


    Ладоня, Катерина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови / К. Ладоня // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 17-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- коммуникативно-ситуативные упражнения -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві ситуації -- мовні вправи -- развитие речи -- речевые ситуации -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- усне діалогічне мовлення -- устная диалогическая речь -- 5 класс
Анотація: Присвячено актуальній проблемі розвитку діалогічного мовлення учнів. Подано орієнтовані вправи і завдання, які сприятимуть розвитку навичок діалогічного мовлення та мовленнєвої поведінки.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)