Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рыночные коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дадо, Ярослав (професор; інженер; доктор філософії; кафедра економіки і управління підприємством).
    Маркетинг і управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Ян // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 47-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Словаччина
    Словакия

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- маркетингові війни -- управління бізнесом -- ринкові комунікації -- конфліктологія -- управления предприятием -- маркетинговые войны -- управление бизнесом -- рыночные коммуникации -- конфликтология
Анотація: Метою даної статті є емпірична перевірка концепції Алли і Лаури Ресів, представленим в книзі “Війна в майданчику” (WAR in the room). Книга Ресів визначає 25 “сфер війни між маркетингом та управлінням”, яка проходить, на думку авторів, постійно на підприємствах, засіданнях ради директорів. Області потенційних конфліктів визначені дихотомічним чином, а двох окремих частин - антиномія “маркетинг” і “управління”. Зразок (N = 232) були студенти двох університетів: Університету Матея Бела (UMB) в Банська Бистриця (Словаччина) і Університет Економіки в Кракові (Краків економічний університет), які навчаються на наступних спеціальностях: 1) Економіка і управління бізнесом в UMB і 2) Управління та 3) Маркетинг та маркетингові комунікації в УЕК. Проведене дослідження в цій області характеризуються міжнародними порівняльними дослідженнями. Результати призвели до порівняно невеликого сприйняття концепції Ресів “війни між маркетингом та управлінням”. Отримані результати можуть бути не тільки базою для полеміки проти вельми спірною концепції “війни управління маркетингом” А. Л. Ресів, але і вкладом в обговорення взаємодії і інтеграції особистості, з основних функцій системи управління для кожної організації.


Дод.точки доступу:
Ян, Віктор (професор, др. хаб., кафедра маркетингу); Рес, Алла \о нем\; Рес, Лаура \о ней\; Війна в майданчику, книга \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)