Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночное стимулирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Чо, Сонг-Хо (професор Школи бізнес-адміністрування Університету Хонгік; м.Сеул; Південня Корея; PhD (стратегічний менеджмент)).
    Вплив приналежності до групи на оцінювання вартості і фінансові результати діяльності фірм, виведених на ІРО : на прикладі корейських чеболей / С. -Х. Чо, Ч. Лі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 445-459 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(5КОР)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия, 2002-2008 гг.

   Фінанси підприємства, 2002-2008 рр.

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
биржевая доходность предприятий -- біржова прибутковість підприємств -- активи підприємств -- активы предприятий -- вывод активов -- виведення активів -- группы фирм -- групи фірм -- ІРО -- кейрецу -- корпоративные конгломераты -- корпоративні конгломерати -- корпоративные финансы -- корпоративні фінанси -- независимые фирмы -- незалежні фірми -- оценка предприятий -- оцінка підприємств -- первичная рентабельность -- первинна рентабельність -- рыночное стимулирование -- ринкове стимулювання -- финансово-промышленные группы -- фінансово-промислові групи -- фондовый рынок -- фондовий ринок -- ФПГ -- холдинговые компании -- холдингові компанії -- чеболь-фирмы -- чеболь-фірми
Анотація: Вивчено вплив участі в чеболь-групі на оцінювання вартосі і фінансові результати діяльності фірми під час первинного публічного розміщення акцій у Кореї за період 2002-2008 років. Коли такі фірми оцінюють на основі запропонованої вартості з використанням методу співвідношення "ціна-доходи" або "ціна-продажі", виявляється, що немає системної різниці в оцінках вартості чеболь-фірм і незалежних фірм. На відміну від попередніх досліджень щодо японських і і індійських ІРО, не знайдено підтверджень тому, що фірми, виведені на ІРО, які належать до групи, демонструють вищі доходи в перший день розміщення, ніж ІРО незалежних фірм. На відміну від японських кейрецу, корейські ІРО чеболей не є більш комплексними, ніж окремих фірм. Під час вивчення річної діяльності з моменту ІРО для обох типів фірм виявлено, що річні фінансові результати діяльності індивідуальних фірм гірші, ніж показники на фондовому ринку. Проте річні річні фінансові результати діяльності чеболь-фірм після ІРО не обов'язково нижчі показників на фондовому ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лі, Чінсу (доцент Школи державної політики та управління Корейського інституту розвитку; м.Сеул; Південня Корея; PhD (міжнародні фінанси))

Знайти схожі

2.


    Лошковська, Х. С. (аспірантка Київського національого економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
    Генезис креативності як системоутворюючого фактора еволюції суспільства / Х. С. Лошковська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 26-30 : гсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
индустриальная экономика -- індустріальна економіка -- экономичекие системы -- економічні системи -- креативная экономика -- креативна економіка -- креативность -- креативність -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- постиндустриальная экономика -- постіндустріальна економіка -- рыночное стимулирование -- ринкове стимулювання -- системообразующие факторы -- системоутворюючі фактори -- социальная эволюция -- соціальна еволюція -- творческий урбанизм -- творчій урбанізм -- творческие индустрии -- творчі індустрії -- четвертичный сектор экономики -- четвертинний сектор економіки -- экономика знаний -- економіка знань -- экономическая философия -- економічна філософія
Анотація: Розглядається генезис креативності як системоутворюючий фактор еволюції передових економік світу від індустріальної економіки до постіндустріальної. На рубежі тисячоліть людина винайшла розумніше вирішення проблеми: якщо творчість не підпорядковується ринку, можна підпорядкувати ринок творчості, і це дає результат. Те, чим не вдається керувати, можна стимулювати. Цілі міста стають не тільки територіями життя, виробництва і торгівлі, а й майданчиками творчості на шляху до нової економіки - економіки знань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Белл, Дэниел (американский социолог; публицист ; 1919-2011) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)