Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=речевая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация
Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.


Знайти схожі

2.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

3.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

4.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач Севастопольського інституту банківської справи; Севастополь).
    Говоріння як наукове поняття / Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 10-15. - Бібліографія : С.14-15 : 33 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевая деятельность -- речевая деятельность учащихся -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті визначено теоретичні засади продукування висловлювань, уточнено поняття "говоріння" як вид мовленнєвої діяльності, віділено навички, що необхідно вдосконалити в учнів 5-6 класів на уроках української мови.


Знайти схожі

5.


    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.


Знайти схожі

6.


    Рощіна, Сніжана (аспірант Херсонської академії неперевної освіти).
    Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліографія : С.47 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- мовленнєва компетенція -- мовлення вчителя -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психологические основы обучения -- психологічні засади навчання -- речевая деятельность -- речь учителя
Анотація: У статті розглядається питання формування професійного мовлення студентів педагогічних вузів як особистісної якості майбутніх фахівців. Неведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розгляну то зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.


Знайти схожі

7.


    Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Дроздова, І. (професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; доктор педагогічних наук).
    Проблеми навчання усного й писемного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 42-45. - Література : С.45 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- речевая деятельность -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- язык профессионального общения
Анотація: Проаналізовано специфіку процесу породження професійної мовленнєвої діяльності фахівця нефілологічного профіля. Досліджено моделі формування усного та писемного мовлення у професійних ситуаціях, виділення навичок навчання українського професійного спілкування.


Знайти схожі

9.


    Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк).
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

   Вікова психологія

   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка
Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.
   656.2
   П 78


    Заниздра, О. А.
    Обратная связь в речевой деятельности / О. А. Заниздра // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 307-308
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
речевая деятельность -- обратная связь -- коммуникативная деятельность -- речь -- труды ДИИТа -- КІМ -- мовна діяльність -- зворотній зв'язок -- комунікативна діяльність -- мова -- праці ДІІТу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)