Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рентабельність авіакомпаній<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Канкаєв, Каннапат (програма бізнес-авіаліній; Рагабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Шляхи виходу компанії з економічної кризи [Текст] : на прикладі Міжнародниї тайських авіаліній / К. Канкаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 261-265 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании -- авіакомпанії -- авиаперевозчики -- авіаперевізники -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- антикризисное управление -- антикризове управління -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммерческие стратегии -- комерційні стратегії -- операционные стратегии -- операційні стратегії -- организационные инновации -- організаційні інновації -- портфельные инвестиции -- протфельні інвестиції -- рентабельность авиакомпаний -- рентабельність авіакомпаній -- рынок авиационных перевозок -- ринок авіаційних перевезень -- сетевые стратегии -- мережеві стратегії -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- техническая модернизация -- технічна модернізація -- управление рисками -- управління ризиками -- ценовые стратегии -- цінові стратегії
Анотація: Описано причини кризи Міжнародних тайських авіаліній, а також стратегічне планування та управління ризиками, пов'язаними з виходом компанії з кризи. Проаналізовано три кіючові місії авіакомпанії — «зупинка кровотечій», укріплення позицій ти стійке зростання, а також 6 відповідних стратегій: мережеву, укріплення флоту, комерційну, операційну, цінову, організаційну та портфельну.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Международные тайские атвиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Побережна, З. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки).
    Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 29-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Экономика
   Экономика транспорта

   Економіка

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність авіакомпаній -- конкурентоспособность авиакомпаний -- авіатранспортні підприємства -- автотранспортные предприятия -- економічний ефект -- экономический эффект -- рентабельність авіакомпаній -- рентабельность авиакомпаний -- чистий дохід -- чистый доход -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- корисний ефект товару -- полезный эффект товара -- сумарні витрати -- суммарные затраты -- споживчі властивості -- потребительские свойства -- ознаки конкурентоспроможності -- признаки конкурентоспособности
Анотація: Обгрунтовано методичні основи оцінювання результативності заходів з забезпечення та підвищення конкурентоспроможності авіатранспортних підприємств — авіакомпаній. Виявлено, що для підвищення рівня конкурентоспроможності авіакомпаній потрібно вжити такі заходи — зростання обсягів реалізації (чистого доходу), забезпечення фінансової стійкості, підвищення рентабельності. Запропоновано використовувати прямий рахунок як методичну основу оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній. На основі даних авіакомпанії зроблено прогноз зростання чистого доходу, прибутку та рентабельності авіакомпанії за результатами реалізації заходів з підвищення конкурентоспроможності. Визначено доцільність використання для формування конкурентних переваг стратегією диференціації, при якій забезпечується зростання рентабельності активів авіакомпанії.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)