Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рентабельність авіакомпаній<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Канкаєв, Каннапат
(програма бізнес-авіаліній; Рагабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Шляхи виходу компанії з економічної кризи [Текст] : на прикладі Міжнародниї тайських авіаліній / К. Канкаєв> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 261-265 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(5ТАЇ)в-97
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании
--
авіакомпанії
--
авиаперевозчики
--
авіаперевізники
--
воздушный транспорт
--
повітряний транспорт
--
антикризисное управление
--
антикризове управління
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
коммерческие стратегии
--
комерційні стратегії
--
операционные стратегии
--
операційні стратегії
--
организационные инновации
--
організаційні інновації
--
портфельные инвестиции
--
протфельні інвестиції
--
рентабельность авиакомпаний
--
рентабельність
авіакомпаній
--
рынок авиационных перевозок
--
ринок авіаційних перевезень
--
сетевые стратегии
--
мережеві стратегії
--
стратегическое планирование
--
стратегічне планування
--
техническая модернизация
--
технічна модернізація
--
управление рисками
--
управління ризиками
--
ценовые стратегии
--
цінові стратегії
Анотація:
Описано причини кризи Міжнародних тайських авіаліній, а також стратегічне планування та управління ризиками, пов'язаними з виходом компанії з кризи. Проаналізовано три кіючові місії авіакомпанії — «зупинка кровотечій», укріплення позицій ти стійке зростання, а також 6 відповідних стратегій: мережеву, укріплення флоту, комерційну, операційну, цінову, організаційну та портфельну.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Международные тайские атвиалинии, авиакомпания \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Побережна, З. М.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки).
Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності
авіакомпаній
[Текст] / З. М. Побережна> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. -
№ 1
. - С. 29-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.47:656
ББК
65.37
Рубрики:
Экономика
Экономика транспорта
Економіка
Економіка транспорту
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність
авіакомпаній
--
конкурентоспособность авиакомпаний
--
авіатранспортні підприємства
--
автотранспортные предприятия
--
економічний ефект
--
экономический эффект
--
рентабельність
авіакомпаній
--
рентабельность авиакомпаний
--
чистий дохід
--
чистый доход
--
оцінка конкурентоспроможності
--
оценка конкурентоспособности
--
корисний ефект товару
--
полезный эффект товара
--
сумарні витрати
--
суммарные затраты
--
споживчі властивості
--
потребительские свойства
--
ознаки конкурентоспроможності
--
признаки конкурентоспособности
Анотація:
Обгрунтовано методичні основи оцінювання результативності заходів з забезпечення та підвищення конкурентоспроможності авіатранспортних підприємств —
авіакомпаній
. Виявлено, що для підвищення рівня конкурентоспроможності
авіакомпаній
потрібно вжити такі заходи — зростання обсягів реалізації (чистого доходу), забезпечення фінансової стійкості, підвищення рентабельності. Запропоновано використовувати прямий рахунок як методичну основу оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності
авіакомпаній
. На основі даних авіакомпанії зроблено прогноз зростання чистого доходу, прибутку та рентабельності авіакомпанії за результатами реалізації заходів з підвищення конкурентоспроможності. Визначено доцільність використання для формування конкурентних переваг стратегією диференціації, при якій забезпечується зростання рентабельності активів авіакомпанії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)