Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рамки кваліфікації та освітні програми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шитікова, Є. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / Є. П. Шитікова // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 20-27. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- интернационализация высшего образования -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- інтернаціоналізація освіти -- качество образования -- международное сотрудничество в области образования -- международные проекты -- міжнародне співробітництво у сфері освіти -- міжнародні проекти -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- реформа образования -- реформа освіти -- якість освіти -- інтернаціоналізація вищої освіти -- європейська освіта -- европейское образование -- спільні проекти -- совместные проекты -- структурні проекти -- структурные проекты -- інструменти Болонського процесу -- инструменты Болонского процесса -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- команди експертів -- команды экспертов -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- розвиток системи забезпечення якості -- развитие системы обеспечения качества -- підготовка докторів філософії -- подготовка докторов философии -- рамки кваліфікації та освітні програми -- рамки квалификации и образовательные программы -- інтернаціоналізація та мобільність -- интернационализация и мобильность -- результаты проектов -- результати проектів
Анотація: Схарактеризовано результати проектів міжнародної співпраці ЄС та їх вплив на реформи у сфері вищої освіти. Окреслено ключові напрацювання проектів, спрямованих на реформування вищої освіти та запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Визначено кластери, що об'єднують результати проектів за змістом напрямів реформ, надано рекомендації щодо застосування результатів структурних проектів на національному рівні задля розвитку вищої освіти та її інтернаціоналізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\3.pdf

Дод.точки доступу:
Лиссабонская стратегия в образовании \о произв.\; Лісабонська стратегія в освіті \о произв.\; Про освіту, закон України \о произв.\; Національна команда експертів з реформування вищої освіти \о ней\; Довіра в системі забезпечення якості - TRUST, проект \о произв.\; Запровадження інструментів і політик для якісної роботи на інституційному рівні, проект Темпус \о произв.\; Система забезпечення якості в Україні: розвиток на основі стандартів та рекомендацій Європейської мережі із забезпечення якості, проект Еразмус+ \о произв.\; Сприяння інтернаціоналізації досліджень через запровадження системи забезпечення якості третього циклу відповідно до європейської політики, проект Еразмус + \о произв.\; Розроблення моделі Докторської школи для запровадження структурованої програми підготовки докторів філософії, проект Темпус \о произв.\; Структурна співпраця в межах докторських досліджень, тренінгів з розвитку універсальних/ загальних компетентностей, підготовки з академічного письма, проект Еразмус+ \о произв.\; Досягнення та перевірка відповідності між освітніми програмами та рамками кваліфікацій, проект Темпус \о произв.\; Інструменти забезпечення якості управління інтернаціоналізацією, проект Темпус \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)