Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=развитие ребенка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тарабасова, А. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Світ діяльності дитини дошкільного віку: теоретико-методологічні засади дослідження / А. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 68-72. - Бібліографія : С. 72 : 10 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ведущая деятельность -- деятельность ребенка -- дитина -- діяльність дитини -- дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкільне виховання -- дошкільний вік -- дошкольная педагогика -- дошкольники -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- дошкольный возраст -- педагогика дошкольного возраста -- педагогическое воздействие -- педагогическое действие -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- предметно-развивающая среда -- предметно-розвивальне середовище -- провідна діяльність -- развитие ребенка -- ребёнок -- розвиток дитини -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади різних видів діяльності дітей дошкільного віку, вплив предметно-розвивального середовища на розвиток дитини та роль провідної діяльності в житті дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- детская психология -- дитяча психологія -- потенциальное развитие -- потенційний розвиток -- психология развития -- психология развития ребенка -- психологія розвитку -- психологія розвитку дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- розвиток дитини -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- философская антропология -- філософська антропологія
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Гончаренко, Алла (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти).
    Різновікова група: вимушена необхіднисть чи перевага? / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.14
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- форми групової діяльності -- етнопедагогіка -- розвиток дитини -- морально-духовний розвиток -- біологічний розвиток -- психічний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- комунікативний розвиток -- індивідуалізація освіти -- сюжетно-рольові ігри -- рухливі ігри -- народні ігри -- ігри-драматизації -- конфлікти -- групповая деятельность -- формы групповой деятельности -- этнопедагогика -- развитие ребенка -- морально-духовное развитие -- биологическое развитие -- психическое развитие -- речевое развитие -- коммуникативное развитие -- индивидуализация образования -- сюжетно-ролевые игры -- подвижные игры -- народные игры -- игры-драматизации -- конфликты -- Белл-ланкастерська система освіти -- Белл-ланкастерская система образования
Анотація: Йдеться про особливості організації різновікових груп в дитсадках. Описано переваги різновікових груп, в яких діти різного віку набувають практичного досвіджу дружнього спілкування, співпраці, взаємодопомоги і взаємонавчання, опановуючи основні принципи життя і самореалізації в суспільстві.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Ланкастер, Джозеф (англійський педагог ; 1778-1838) \про нього\; Белл, Ендрю (англійський педагог ; 1753-1832) \про нього\

Знайти схожі

4.


    Трофименко, Л. І. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії логопедії).
    Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 41-46. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
дети дошкольного возраста -- детская психология -- дитяча психологія -- діти дошкільного віку -- дошкільний вік -- дошкольный возраст -- личностное развитие ребенка -- мовленнєвий розвиток дитини -- нарушения речевого развития детей -- особистісний розвиток дитини -- патологии развития детской психики -- патології розвитку дитячої психіки -- порушення мовленнєвого розвитку дітей -- развитие ребенка -- речевое развитие ребенка -- розвиток дитини
Анотація: Висвітлено особливості розвитку дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Проаналізовано стан дослідження питання в сучасній спеціальній літературі.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)