Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=психологія свідомого засвоєння знань<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1945-1952 рр.

   История образования, 1945-1952 гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологія свідомого засвоєння знань -- психология осмысленного усвоения знаний -- психологія мислення -- психология мышления -- психологія пам'яті -- психология памяти -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- ідеологізація вітчизняної психології -- идеологизация отечественной психологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуалізація шкільної освіти -- индивидуализация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- науково-дослідні інститути -- научно-исследовательские институты -- наукова діяльність інститутів -- научная деятельность институтов -- тематика наукових досліджень -- тематика научных исследований -- наукові сесії НДІ -- научные сессии НИИ -- наукові записки НДІ -- научные записки НИИ -- психолого-педагогические исследования
Анотація: Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945-1952 років. Висвітлено тематику і наукову продукцію співробітників, вплив їхніх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками і школярами. У контексті політико-ідеологічних особливостей історичного часу розглянуто специфіку наукової діяльності установи та її недоліки. Введено у науковий обіг уточнені відомості про функціонування Інституту та розвиток педагогічної психології в Україні.


Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології Міністерства освіти УРСР \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)