Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=психологія свідомого засвоєння знань<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Дічек, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу / Н. Дічек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 1945-1952 рр.
История образования, 1945-1952 гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
психологія
--
педагогическая психология
--
психологія
свідомого
засвоєння
знань
--
психология осмысленного усвоения знаний
--
психологія
мислення
--
психология мышления
--
психологія
пам'яті
--
психология памяти
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
ідеологізація вітчизняної психології
--
идеологизация отечественной психологии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуалізація шкільної освіти
--
индивидуализация школьного образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
науково-дослідні інститути
--
научно-исследовательские институты
--
наукова діяльність інститутів
--
научная деятельность институтов
--
тематика наукових досліджень
--
тематика научных исследований
--
наукові сесії НДІ
--
научные сессии НИИ
--
наукові записки НДІ
--
научные записки НИИ
--
психолого-педагогические исследования
Анотація:
Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945-1952 років. Висвітлено тематику і наукову продукцію співробітників, вплив їхніх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками і школярами. У контексті політико-ідеологічних особливостей історичного часу розглянуто специфіку наукової діяльності установи та її недоліки. Введено у науковий обіг уточнені відомості про функціонування Інституту та розвиток педагогічної психології в Україні.
Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології Міністерства освіти УРСР \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)