Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія вищої школи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

2.


    Отич, Д. Д.
    Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- психология высшей школы -- психология студента -- психология Я-концепции -- психологія вищої школи -- психологія студента -- студенты-психологи -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.


Знайти схожі

3.


    Лякішева, А. В.
    Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 69-74. - Література : С.74 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- влияние в группе -- высшее образование -- група-колектив -- групова поведінка -- групова суб'єктність -- груповий вплив -- группа и индивид -- группа-коллектив -- групповая субъектность -- малые группы -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- групповое поведение -- психология высшей школы -- психология групп -- психология межгрупповых отношений -- психологія вищої школи -- психологія груп -- социальная психология -- социальные группы -- соціальна психологія -- соціальні групи -- студентські групи -- студенческие группы
Анотація: Автор статті досліджує сутність студентської групи, особливості її функціонування та вплив на поведінку своїх членів.


Знайти схожі

4.


   
    Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- личностно-профессиональное развитие -- личностно-профессиональные качества -- личность студента -- особистісно-професійна компетентність -- особистість студента -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- професійна готовність -- професійна компетентність -- професійна підготовка студентів -- професійна самоідентифікація -- профессиональная идентификация -- профессиональная идентичность -- профессиональная подготовка студентов -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- профессиональная самоидентификация -- професійна самоідентифікація
Анотація: Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.


Знайти схожі

5.


    Левченко, О. О.
    Абнотивність як складова комплексу професійних компететностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 23-30. - Література : С.29-30 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
абнотивность -- викладачі вузів -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- высшее образование -- гуманитарии -- гуманитарное образование -- педагогика высшей школы -- педагогическая деятельность -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- преподаватели высшей школы -- преподаватели высших учебных заведений -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- студенти-гуманітарії -- студенты-гуманитарии -- творча здатність -- творча обдарованість -- творческая деятельность -- творческая одаренность -- творческие взаимоотношения -- творческие методы обучения -- творческие способности -- творчі здібності -- творчі методи навчання -- творчість студентів
Анотація: Розкривається процес формування особистості студентів-гуманітаріїв на основі розвитку абнотивності як складової комплексу професійних компетентностей викладача сучасної вищої школи. Автор статті підкреслює, що в педагогіці феномен абнотивності поки що не досліджений, але його сутність можна звести до дослідження й створення умов для творчого розвитку студентів (учнів) на засадах виховання творчого викладача. Абнотивність - це комплексна здібність педагога до осмислення й розуміння творчого учня, здатність надати потрібну психолого-педагогічну підтримку.


Знайти схожі

6.


    Добрянський, І. А.
    Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, В. І. Кузнецова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 17-23. - Література : С.22-23 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация первокурсников -- адаптация студентов -- адаптація студентів -- вища освіта -- высшее образование -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- первокурсники -- першокурсники -- приватні навчальні заклади -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- частные вузы -- частные высшие учебные заведения -- частные учебные заведения
Анотація: Розглянуто соціально-психологічний феномен адаптації, а саме процес адаптації першокурсників, який складається з адаптації до нового соціально-психологічного середовища, до нового навчального середовища, до нового дидактичного й когнітивного п ростору, до нової системи соціальних цінностей. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу адаптації студентів-першокурсників.


Дод.точки доступу:
Кузнецова, І. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)