Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Максимов, Микола
(кандидат психологічних наук; викладач).
Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
гімназії
--
гимназии
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
психологічні служби шкіл
--
психологические службы школ
--
творчий потенціал учнів
--
творческий потенциал учеников
--
розкриття творчого потенціалу учнів
--
раскрытие творческого потенциала учеников
--
почуття страху
--
чувство страха
--
рівень страху
--
уровень страха
--
соціально дезадаптована поведінка
--
социально дезадаптиованноле поведение
--
психолого-педагогічний моніторинг
--
психолого-педагогический мониторинг
--
психологічна
корекція
--
психологическая коррекция
--
психокорекційна робота
--
психокоррекционная работа
--
потенційні можливості дитини
--
потенциальные возможности ребенка
--
психологическое развитие
--
психологічний розвиток
Анотація:
Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)