Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психология высшей школы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Слюсаренко, В. О.
Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
емпатія
--
майбутні учителі музики
--
музична освіта
--
музыкальное образование
--
педагогическая
психология
--
педагогические способности
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна психологія
--
педагогічні здібності
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
психические факторы
--
психічні чинники
--
психология
высшей
школы
--
психологія вищої школи
--
эмпатия
Анотація:
Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.
Знайти схожі
>
2.
Отич, Д. Д.
Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
педагогическая
психология
--
педагогічна психологія
--
підготовка психологів
--
подготовка психологов
--
психология
высшей
школы
--
психология
студента
--
психология
Я-концепции
--
психологія вищої школи
--
психологія студента
--
студенты-психологи
--
Я-концепция
--
Я-концепція
Анотація:
Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.
Знайти схожі
>
3.
Лякішева, А. В.
Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 69-74. - Література : С.74 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
влияние в группе
--
высшее образование
--
група-колектив
--
групова поведінка
--
групова суб'єктність
--
груповий вплив
--
группа и индивид
--
группа-коллектив
--
групповая субъектность
--
малые группы
--
педагогика
высшей
школы
--
педагогіка вищої школи
--
групповое поведение
--
психология
высшей
школы
--
психология
групп
--
психология
межгрупповых отношений
--
психологія вищої школи
--
психологія груп
--
социальная
психология
--
социальные группы
--
соціальна психологія
--
соціальні групи
--
студентські групи
--
студенческие группы
Анотація:
Автор статті досліджує сутність студентської групи, особливості її функціонування та вплив на поведінку своїх членів.
Знайти схожі
>
4.
Проблема активізації професійної
самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
личностно-профессиональное развитие
--
личностно-профессиональные качества
--
личность студента
--
особистісно-професійна компетентність
--
особистість студента
--
педагогика
высшей
школы
--
педагогіка вищої школи
--
професійна готовність
--
професійна компетентність
--
професійна підготовка студентів
--
професійна самоідентифікація
--
профессиональная идентификация
--
профессиональная идентичность
--
профессиональная подготовка студентов
--
психология
высшей
школы
--
психологія вищої школи
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
профессиональная самоидентификация
--
професійна самоідентифікація
Анотація:
Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.
Знайти схожі
>
5.
Левченко, О. О.
Абнотивність як складова комплексу професійних компететностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 23-30. - Література : С.29-30 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
абнотивность
--
викладачі вузів
--
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища освіта
--
высшее образование
--
гуманитарии
--
гуманитарное образование
--
педагогика
высшей
школы
--
педагогическая деятельность
--
педагогіка вищої школи
--
педагогічна діяльність
--
преподаватели
высшей
школы
--
преподаватели высших учебных заведений
--
професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетенция
--
психология
высшей
школы
--
психологія вищої школи
--
студенти-гуманітарії
--
студенты-гуманитарии
--
творча здатність
--
творча обдарованість
--
творческая деятельность
--
творческая одаренность
--
творческие взаимоотношения
--
творческие методы обучения
--
творческие способности
--
творчі здібності
--
творчі методи навчання
--
творчість студентів
Анотація:
Розкривається процес формування особистості студентів-гуманітаріїв на основі розвитку абнотивності як складової комплексу професійних компетентностей викладача сучасної вищої школи. Автор статті підкреслює, що в педагогіці феномен абнотивності поки що не досліджений, але його сутність можна звести до дослідження й створення умов для творчого розвитку студентів (учнів) на засадах виховання творчого викладача. Абнотивність - це комплексна здібність педагога до осмислення й розуміння творчого учня, здатність надати потрібну психолого-педагогічну підтримку.
Знайти схожі
>
6.
Добрянський, І. А.
Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, В. І. Кузнецова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 17-23. - Література : С.22-23 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптация первокурсников
--
адаптация студентов
--
адаптація студентів
--
вища освіта
--
высшее образование
--
педагогика
высшей
школы
--
педагогіка вищої школи
--
первокурсники
--
першокурсники
--
приватні навчальні заклади
--
психология
высшей
школы
--
психологія вищої школи
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
частные вузы
--
частные высшие учебные заведения
--
частные учебные заведения
Анотація:
Розглянуто соціально-психологічний феномен адаптації, а саме процес адаптації першокурсників, який складається з адаптації до нового соціально-психологічного середовища, до нового навчального середовища, до нового дидактичного й когнітивного п ростору, до нової системи соціальних цінностей. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу адаптації студентів-першокурсників.
Дод.точки доступу:
Кузнецова, І. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)