Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психокоррекция<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Євтушенко, Ірина (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри психології; декан психологічного факультету).
    Підготовка психологів до роботи в системі освіти / І. Євтушенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 56-59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка психологів -- профессиональная подготовка психологов -- система освіти -- система образования -- групова психокорекція -- групповая психокоррекция -- психодинамічна теорія -- психодинамическая теория -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- психологічні факультети -- психологические факультеты -- виховний процес -- воспитательный процесс -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено проблему підготовки психологів до роботи в системі освіти. Особливу увагу приділено забезпеченню психічного здоров'я майбутніх фахівців у процесі їх підготовки до професійної діяльності шляхом поєднання психорекційних та виховних засобів впливу. Розглянуто переваги методу активного соціально-психологічного навчання, що сприяє оптимізації виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Подольська, Т. А. (аспірант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих; викладач кафедри психології та педагогіки Київського національного лінгвістичного університету).
    Теоретичні підходи до розгляду проблеми довіри в контексті різних психокорекційних та психотерапевтичних практик / Т. А. Подольська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-19. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
довіра -- доверие -- довірливі стосунки -- доверительные отношения -- довіра до себе -- доверие к себе -- довіра до інших людей -- доверие к другим людям -- довіра до світу -- доверие к миру -- психокорекція -- психокоррекция -- психотерапія -- психотерапия -- психоаналіз -- психоанализ -- гештальттерапія -- гештальттерапия
Анотація: Аналіз теоретичних підходів до розгляду проблеми довіри. Висвітлення положень психотерапевтичних та психокорекційних практик щодо особистісного розвитку почуття довіри.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Перлз, Ф. (психолог) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Заморуєва, В. В. (аспірантка Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди; практичний психолог ДНЗ " Мелітопольський професійний ліцей залізничного транспорту").
    Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-28. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

   Соціальна психологія

   Социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
конфліктостійкість -- конфликтостойкость -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- студенти-сироти -- студенты-сироты -- адаптаційні процеси -- адаптационные процесы -- адаптація до навчання -- адаптация к обучению -- розвивально-корекційні програми -- развивающе-коррекционные программы -- психологічна адаптація до умов навчання -- психологическая адаптация к условиям обучения -- психологічні дослідження -- психологические исследования -- психолого-корекційна робота -- психолого-коррекционная работа -- психокорекційні програми -- психокоррекционные программы -- психокорекція -- психокоррекция -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- психологічні тренінги -- психологические тренинги
Анотація: Студенти-сироти - особлива категорія, яка на момент вступу до ВНЗ має низку проблем, що уповільнюють, а іноді зовсім блокують процес адаптації. Такі студенти без психологічної допомоги ризикують до кінця навчання залишитись неадаптованими ані до ВНЗ, ані до соціуму взагалі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
    Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 37-47 : табл. - Продолжение следует. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общая психология

   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты -- метафоричні асоціативні карти -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- психологические функции метафорических ассоцитивных карт -- психологічні функції метафоричних асоціативних карт -- функция рефрейминга -- функція рефреймінга -- функція деконструюрування -- функция демонстрирования -- захистна функція -- защитная функция -- експресивна функція -- экспрессивная функция -- ресурсна функція -- ресурсная функция -- психодиагностический инструментарий -- психодіагностичний інструментарій -- психокоррекционный инструментарий -- психокорекційний інструментарій -- игры-упражнения -- ігри-вправи
Анотація: Представлено описание метафорических ассоциативных карт в психокоррекции пищевого поведения. Описаны психологические функции метафорических ассоциативных карт, реализация которых позволяет эффективно использовать их как диагностический и психотерапевтический инструментарий. Приведены разнообразные игры-упражнения (техники) на основе метафорических ассоциативных карт.


Дод.точки доступу:
Бендлер, Ричард (американский психолог ; 1950-) \о нем\; Гриндер, Джон (американский автор; лингвист и соавтор ; 1940-) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
    Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 29-35 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психические процессы и состояния

   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты -- метафоричні асоціативні карти -- возрастные категории -- вікові категорії -- пищевое поведение -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- харчова поведінка -- ассоциативные игры-упражнения -- асоціативні ігри-вправи
Анотація: О применении метафорических ассоциативных карт в психокорекции пищевого поведения при исследовании проблем клиентов в ходе психологической консультации. О способах предъявления карт и применении ассоциативных игр-упражнений.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\5.pdf

Дод.точки доступу:
Дебит и кредит в отношениях, игра-упражнение \о ней\; Исследование отношений в диаде, игра-упражнение \о ней\; Я, мы, вы, они, игра-упражнение \о ней\; Хозяин симптома, игра-упражнение \о ней\

Знайти схожі

6.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры псиодиагностики и клинической психологии).
    Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 8-17 : ил., а-рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психічні процеси і стани
   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
нарративный подход -- наративний підхід -- визуально-нарративный подход -- візуально-наративний підхід -- положение нарративной терапии -- стан наративної терапії -- наративна терапія -- нарративная терапия -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- сочинение стихов -- складання віршів -- психодиагностический инструментарий -- психодіагностичний інструментарій -- психокоррекционный инструментарий -- психокорекційний інструментарій -- ландшафты мышления -- ландшафти мислення -- психологическая самопомощь -- психологічна самодопомога -- идея интертекстуальности -- ідея інтертекстуальності -- примеры упражнений -- приклади вправ
Анотація: Представлены основные положения и принципы нарративного подхода. Приведены его основные положения: проблемная или доминирующая история, альтернативная, предпочитаемая или контристория; уникальный эпизод, ландшафты мышления. Сделан акцент на особой ценности данного подхода не только в форме дополнительного средства психотерапевтической проработки, но и в качестве эффективного средства психологической самопомощи. Обосновано применение визуально-нарративного подхода (как сочетания визуальных стимулов и "сочинительства" текста с дальнейшим анализом их связей с реальной жизненной историей) при работе с людьми, которые страдают расстройствами пищевого поведения.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\4.pdf

Знайти схожі

7.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии факультета психологии; Киевский национальный университет имени Тараса Шевченка).
    Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 40-59 : рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психические процессы и состояния
   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
программы тренингов -- програми тренінгів -- пищевое поведение -- харчова поведінка -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- основные цели психокоррекционной программы -- основні цілі психокорекційної програми -- психотехнологии -- психотехнології -- групповая форма психокоррекции -- групова формапсихокорекції -- тренинги нормализации пищевого поведения -- тренінги нормалізації харчової поведінки -- расстройства пищевого поведения -- розлади харчової поведінки -- нарушение контакта с телом -- порушення контакту з тілом -- нарушенные отношения с едой -- порушені відносини з їжею -- нарушенный образ Я -- порушений образ Я -- нарушенные отношения со значимыми Другими -- порушені відносини зі значимими Іншими -- пищевые дневники -- харчові щоденники -- анализ пищевых дневников -- аналіз харчових щоденників -- заключения психокоррекционной работы -- висновки психокорекційної роботи
Анотація: Представлена и обоснована модель авторской тренинговой программы нормализации пищевого поведения. Изложены общие положения работы по восстановлению здорового пищевого поведения. Описана организация занятий: основные условия приема в группу, цели и задачи коррекционной программы, методические приемы и техники, формы работы, необходимые материалы, правила работы группы, условия достижения успешного результата, структура занятий. Показаны этапы работы: ориентировочный, основной и этап анализа "пищевого" и " эмоционального" дневников. Ориентировочный этап направлен на восстановление контакта с телом, прояснение психологического смысла еды в жизни человека и оптимазацию структуры приверженности в континууме "Я - Другие".


Дод.точки доступу:
Парус мечты, тренинг \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)