Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психокоррекция<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Євтушенко, Ірина
(кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри психології; декан психологічного факультету).
Підготовка психологів до роботи в системі освіти / І. Євтушенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 10
. - С. 56-59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка психологів
--
профессиональная подготовка психологов
--
система освіти
--
система образования
--
групова психокорекція
--
групповая
психокоррекция
--
психодинамічна теорія
--
психодинамическая теория
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
психологічні факультети
--
психологические факультеты
--
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено проблему підготовки психологів до роботи в системі освіти. Особливу увагу приділено забезпеченню психічного здоров'я майбутніх фахівців у процесі їх підготовки до професійної діяльності шляхом поєднання психорекційних та виховних засобів впливу. Розглянуто переваги методу активного соціально-психологічного навчання, що сприяє оптимізації виховного процесу.
Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Подольська, Т. А.
(аспірант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих; викладач кафедри психології та педагогіки Київського національного лінгвістичного університету).
Теоретичні підходи до розгляду проблеми довіри в контексті різних психокорекційних та психотерапевтичних практик / Т. А. Подольська> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 15-19. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.99
Рубрики:
Практична психологія
Практическая психология
Кл.слова (ненормовані):
довіра
--
доверие
--
довірливі стосунки
--
доверительные отношения
--
довіра до себе
--
доверие к себе
--
довіра до інших людей
--
доверие к другим людям
--
довіра до світу
--
доверие к миру
--
психокорекція
--
психокоррекция
--
психотерапія
--
психотерапия
--
психоаналіз
--
психоанализ
--
гештальттерапія
--
гештальттерапия
Анотація:
Аналіз теоретичних підходів до розгляду проблеми довіри. Висвітлення положень психотерапевтичних та психокорекційних практик щодо особистісного розвитку почуття довіри.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Перлз, Ф. (психолог) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Заморуєва, В. В.
(аспірантка Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди; практичний психолог ДНЗ " Мелітопольський професійний ліцей залізничного транспорту").
Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 17-28. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.41
УДК
316.6+159.9
Рубрики:
Практическая психология
Практична психологія
Соціальна психологія
Социальная психология
Кл.слова (ненормовані):
конфліктостійкість
--
конфликтостойкость
--
мотивації до навчання
--
мотивации к обучению
--
студенти-сироти
--
студенты-сироты
--
адаптаційні процеси
--
адаптационные процесы
--
адаптація до навчання
--
адаптация к обучению
--
розвивально-корекційні програми
--
развивающе-коррекционные программы
--
психологічна адаптація до умов навчання
--
психологическая адаптация к условиям обучения
--
психологічні дослідження
--
психологические исследования
--
психолого-корекційна робота
--
психолого-коррекционная работа
--
психокорекційні програми
--
психокоррекционные программы
--
психокорекція
--
психокоррекция
--
тренінгові заняття
--
тренинговые занятия
--
психологічні тренінги
--
психологические тренинги
Анотація:
Студенти-сироти - особлива категорія, яка на момент вступу до ВНЗ має низку проблем, що уповільнюють, а іноді зовсім блокують процес адаптації. Такі студенти без психологічної допомоги ризикують до кінця навчання залишитись неадаптованими ані до ВНЗ, ані до соціуму взагалі.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
4.
Шебанова, В. И.
(кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 37-47 : табл. - Продолжение следует. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психология
Психологія
Общая психология
Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты
--
метафоричні асоціативні карти
--
психокоррекция
пищевого поведения
--
психокорекція харчової поведінки
--
психологические функции метафорических ассоцитивных карт
--
психологічні функції метафоричних асоціативних карт
--
функция рефрейминга
--
функція рефреймінга
--
функція деконструюрування
--
функция демонстрирования
--
захистна функція
--
защитная функция
--
експресивна функція
--
экспрессивная функция
--
ресурсна функція
--
ресурсная функция
--
психодиагностический инструментарий
--
психодіагностичний інструментарій
--
психокоррекционный инструментарий
--
психокорекційний інструментарій
--
игры-упражнения
--
ігри-вправи
Анотація:
Представлено описание метафорических ассоциативных карт в психокоррекции пищевого поведения. Описаны психологические функции метафорических ассоциативных карт, реализация которых позволяет эффективно использовать их как диагностический и психотерапевтический инструментарий. Приведены разнообразные игры-упражнения (техники) на основе метафорических ассоциативных карт.
Дод.точки доступу:
Бендлер, Ричард (американский психолог ; 1950-) \о нем\; Гриндер, Джон (американский автор; лингвист и соавтор ; 1940-) \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Шебанова, В. И.
(кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 29-35 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.93/.94
ББК
88.35
Рубрики:
Психология
Психологія
Психические процессы и состояния
Психічні процеси і стани
Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты
--
метафоричні асоціативні карти
--
возрастные категории
--
вікові категорії
--
пищевое поведение
--
психокоррекция
пищевого поведения
--
психокорекція харчової поведінки
--
харчова поведінка
--
ассоциативные игры-упражнения
--
асоціативні ігри-вправи
Анотація:
О применении метафорических ассоциативных карт в психокорекции пищевого поведения при исследовании проблем клиентов в ходе психологической консультации. О способах предъявления карт и применении ассоциативных игр-упражнений.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\5.pdf
Дод.точки доступу:
Дебит и кредит в отношениях, игра-упражнение \о ней\; Исследование отношений в диаде, игра-упражнение \о ней\; Я, мы, вы, они, игра-упражнение \о ней\; Хозяин симптома, игра-упражнение \о ней\
Знайти схожі
>
6.
Шебанова, В. И.
(кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры псиодиагностики и клинической психологии).
Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 8
. - С. 8-17 : ил., а-рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.93/.94
ББК
88.35
Рубрики:
Психічні процеси і стани
Психические процессы и состояния
Кл.слова (ненормовані):
нарративный подход
--
наративний підхід
--
визуально-нарративный подход
--
візуально-наративний підхід
--
положение нарративной терапии
--
стан наративної терапії
--
наративна терапія
--
нарративная терапия
--
психокоррекция
пищевого поведения
--
психокорекція харчової поведінки
--
сочинение стихов
--
складання віршів
--
психодиагностический инструментарий
--
психодіагностичний інструментарій
--
психокоррекционный инструментарий
--
психокорекційний інструментарій
--
ландшафты мышления
--
ландшафти мислення
--
психологическая самопомощь
--
психологічна самодопомога
--
идея интертекстуальности
--
ідея інтертекстуальності
--
примеры упражнений
--
приклади вправ
Анотація:
Представлены основные положения и принципы нарративного подхода. Приведены его основные положения: проблемная или доминирующая история, альтернативная, предпочитаемая или контристория; уникальный эпизод, ландшафты мышления. Сделан акцент на особой ценности данного подхода не только в форме дополнительного средства психотерапевтической проработки, но и в качестве эффективного средства психологической самопомощи. Обосновано применение визуально-нарративного подхода (как сочетания визуальных стимулов и "сочинительства" текста с дальнейшим анализом их связей с реальной жизненной историей) при работе с людьми, которые страдают расстройствами пищевого поведения.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\4.pdf
Знайти схожі
>
7.
Шебанова, В. И.
(кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии факультета психологии; Киевский национальный университет имени Тараса Шевченка).
Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" / В. И. Шебанова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 40-59 : рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.93/.94
ББК
88.3
Рубрики:
Психические процессы и состояния
Психічні процеси і стани
Кл.слова (ненормовані):
программы тренингов
--
програми тренінгів
--
пищевое поведение
--
харчова поведінка
--
психокоррекция
пищевого поведения
--
психокорекція харчової поведінки
--
основные цели психокоррекционной программы
--
основні цілі психокорекційної програми
--
психотехнологии
--
психотехнології
--
групповая форма психокоррекции
--
групова формапсихокорекції
--
тренинги нормализации пищевого поведения
--
тренінги нормалізації харчової поведінки
--
расстройства пищевого поведения
--
розлади харчової поведінки
--
нарушение контакта с телом
--
порушення контакту з тілом
--
нарушенные отношения с едой
--
порушені відносини з їжею
--
нарушенный образ Я
--
порушений образ Я
--
нарушенные отношения со значимыми Другими
--
порушені відносини зі значимими Іншими
--
пищевые дневники
--
харчові щоденники
--
анализ пищевых дневников
--
аналіз харчових щоденників
--
заключения психокоррекционной работы
--
висновки психокорекційної роботи
Анотація:
Представлена и обоснована модель авторской тренинговой программы нормализации пищевого поведения. Изложены общие положения работы по восстановлению здорового пищевого поведения. Описана организация занятий: основные условия приема в группу, цели и задачи коррекционной программы, методические приемы и техники, формы работы, необходимые материалы, правила работы группы, условия достижения успешного результата, структура занятий. Показаны этапы работы: ориентировочный, основной и этап анализа "пищевого" и " эмоционального" дневников. Ориентировочный этап направлен на восстановление контакта с телом, прояснение психологического смысла еды в жизни человека и оптимазацию структуры приверженности в континууме "Я - Другие".
Дод.точки доступу:
Парус мечты, тренинг \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)