Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=процессы коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ільїна, Світлана.
    Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 34-40 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
таємний покупець -- дослідницькі послуги -- чесність продавців -- оцінка кваліфікації продавців -- обслуговування клієнтів -- спеціалізовані агентства -- методи досліджень -- процеси комунікації -- тайный покупатель -- исследовательские услуги -- честность продавцов -- оценка квалификации продавцов -- обслуживание клиентов -- специализированные агентства -- методы исследований -- процессы коммуникации -- Mystery Shopping -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Детально проаналізована різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями. Доведено, що Mystery Shopping сьогодні є не тільки методом контролю та перевірки, але і діагностичним та аналітичним методом, що дозволяє зрозуміти стан сервісу та побачити і проаналізувати тенденції вдосконалення процесу комунікації з метою підвищення рівня задоволеності клієнтів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)