Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профильное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Димченко, Любов (учитель української мови і літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Нетрадиційні письмові роботи з мови - один із засобів розвитку креативності старшокласників в умовах профільної освіти / Л. Димченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- профільна освіта -- тематичні модулі -- методика викладання -- учбові предмети -- нетрадиційні письмові роботи -- я-концепція -- креативное мышление -- профильное образование -- тематические модули -- методика преподавания -- учебные предметы -- нетрадиционные письменные работы -- я-концепция
Анотація: Запропановано тематику нетрадиційних письмових робіт, їхні жанри, види, розроблені на основі "Я-концепції" розвитку особистості, та систему роботи над ними.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Цимбалюк, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; викладач Сквирського ліцею).
    Спецкурси з українознавства у навчально-виховних закладах [Текст] / В. Цимбалюк // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-митсецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 270-271. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266(4 укр)
Рубрики: Методика викладання суспільних наук
   Метолика преподавания общественных наук

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- методика викладання українознавчих дисциплін -- шкільна освіта України -- украиноведение -- методика преподавания украиноведческих дисциплин -- школьное образование Украины -- профильное образование -- профільна освіта
Анотація: Про спецкурси з українознавства, розроблені і апробовані автором статті у Сквирському ліцеї.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Сквирський ліцей \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т.Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліографія : С.76 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання географії -- методика викладання географії -- методика преподавания географии -- образование Украины -- освіта України -- преподавание географии -- профильная школа -- профильное образование -- профильное обучение -- профільна освіта -- профільна школа -- профільне навчання -- психолого-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- специализация знаний -- спеціалізація знань -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати можливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавльно-теоретичними й логічними елементами методики.


Дод.точки доступу:
Назаренко, Т. Г.

Знайти схожі

5.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- развитие образования -- науково- практичні семінари -- научно-практические семинары -- профільна освіта -- профильное образование -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация образования
Анотація: Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".


Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Киричков, Ю. В. (директор Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ" м. Києва).
    Організація неперервної освіти в національному університеті України "КПІ" / Ю. В. Киричков // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 31-33 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- ступенева освіта -- моделі неперервної ступеневої освіти -- система освіти -- модернізація системи освіти -- практичні рекомендації -- профільна освіта -- фахова освіта -- професійна орієнтація -- кар'єрна підготовка -- непрерывное образование -- уровневое образование -- модели непрерывного уровневого образования -- система образования -- модернизация системы образования -- практические рекомендации -- профильное образование -- профессиональное образование -- профессиональная ориентация -- карьерная подготовка -- ЗНЗ-ВНЗ -- ОУЗ-ВУЗ
Анотація: Розглядаються проблеми неперервності освіти в умовах глобалізації світових процесів. На прикладі співпраці НТУУ "КПІ" з Політехнічним ліцеєм НТУУ "КПІ" представлені схеми реалізації неперервної освіти в системі ЗНЗ-ВНЗ. Автор подає модель та практичні рекомендації щодо впровадження якісної неперервної ступеневої освіти від першокласника до випускника університету, кандидата та доктора наук, пропонує систему кар'єрної підготовки.


Дод.точки доступу:
Національний університет України "КПІ" \о нем\; КПІ, Національний університет України; Політехнічний ліцей НТУУ "КПІ" \о нем\

Знайти схожі

7.


    Антоненко, Людмила (учитель англійської мови; вчитель-методист).
    Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О. Халабузар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 71-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- комунікативні компетенції -- коммуникативные компетенции -- сучасні технології -- современные технологии -- профільна освіта -- профильное образование -- іншомовна компетентність учнів -- иноязычная компетентность учеников -- іншомовні комунікації -- иноязычные коммуникации -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Розглядається питання формування іншомовної компетенції учнів. Наголошується на важливості застосування сучасних технологій та методів навчання іноземних мов як чинників підвищення ефективності освітнього процесу в умовах профілізації навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Халабузар, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов і методики викладання ); Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

8.


    Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Зміст предметів гуманітарного циклу в профільній школі: шляхи оптимізації / О. Барановська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 47-51. - Література : С.51 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманизация обучения -- гуманитаризация образования -- гуманитарные дисциплины -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- гуманітарні науки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное образование -- профильное обучение -- профільна освіта -- профільне навчання -- украинская литература -- українська література -- фундаментализация образования -- фундаментализация обучения -- фундаменталізація навчання -- фундаменталізація освіти -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Присвячено аналізу моживостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання в умовах модернізації освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2014_5\10.pdf

Знайти схожі

9.


    Козлова, Н. (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель української мови та літератури).
    Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- профильное образование -- моніторинг якості процесу навчання -- мониторинг качества процесса обучения -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- старшокласники -- старшеклассники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтелектуальні конкурси -- интеллектуальные конкурсы -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Аналізується сутність і завдання моніторингу в навчальних закладах. Звертається увага на проведення моніторингу в навчальних закладах нового типу з профільним навчанням. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

10.


    Нікітіна, Галина (вчитель художньої культури).
    Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 65-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культорологічний розвиток -- культурологическое развитие -- культурологічна діяльність шкіл -- культурологическая деятельность школ -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- допрофільна освіта -- допрофильное образование -- профільна освіта -- профильное образование -- виховання культурної особистості -- воспитание культурной личности -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розкриваються напрями культурологічної діяльності Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" щодо створення умов для виховання культурної особистості та професійного самовизначення у художньо-естетичній сфері. Репрезентовано досвід і результати спільної діяльності колегіуму і Дитячої школи мистецтв № 3 у контексті наступності худжньо-естетичної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\13.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про нього\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про нього\

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)