Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна квалификация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Степко, М. Ф.
    Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Осин, В. В. (кандидат политических наук; доцент Академии таможенной службы Украины).
    Мотивационная сторона политической науки: "нормальный политолог" / В. В. Осин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 179-183. - Бібліографія: С.183 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.0
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
зона ближайшего развития -- зона найближчого розвитку -- история политологии -- когнитивная история -- когнітивна історія -- методология политологических исследований -- методологія політологічних досліджень -- мотивационные механизмы -- мотивация научной деятельности -- мотиваційні чинники -- мотивація наукової діяльності -- наука когнитивная -- наукова діяльність -- наукова парадигма -- научная деятельность -- парадигма -- политическая наука -- політична наука -- професійна квалификация -- професія політолога -- профессиональная квалификация -- профессия политолога
Анотація: Данная статья посвящена проблеме мотивации политологов, а ее целью является проверка гипотезы Т. Куна, согласно которой фундаментальным мотивом нормального (политолога) выступает уверенность в решении той или иной головоломки. Показано, что подавляющее большинство политологов при выборе проблем ориентируются не на зону своего ближайшего развития, а на актуальный уровень (когнитивного) развития, в силу чего они оказываются более озабоченными получением профессиональной квалификации, а не тем, чтобы добиться адекватного понимания политики.


Дод.точки доступу:
Алмонд, Габриэль \о нем\; Кун, Томас \о нем\

Знайти схожі

3.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної пед. освіти).
    Підвищення кваліфікації вчителів як чинник соціального розвитку / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 105-109. - Бібліографія : С.109 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вищі навчальні заклади України -- вузы Украины -- вчителі -- высшая школа -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна квалификация -- профессиональная деятельность -- профессиональная квалификация -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи -- учителя
Анотація: Аналізуються стратегічні напрями розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів. Визначається роль вчителя в функціонуванні та розвитку суспільства. Досліджено поняття "ефекти", що дозволить визначити підстави професійної рефлексії освіти педагогів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)