Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійна квалификация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Степко, М. Ф.
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
национальные системы образования
--
національні системи освіти
--
образовательно-квалификационные требования
--
образовательные стандарты
--
освітні стандарти
--
освітньо-кваліфікаційні вимоги
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна
квалификация
--
профессиональная
квалификация
--
якість освіти
Анотація:
Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Осин, В. В.
(кандидат политических наук; доцент Академии таможенной службы Украины).
Мотивационная сторона политической науки: "нормальный политолог" / В. В. Осин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 6
. - С. 179-183. - Бібліографія: С.183 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
32.001
ББК
66.0
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
зона ближайшего развития
--
зона найближчого розвитку
--
история политологии
--
когнитивная история
--
когнітивна історія
--
методология политологических исследований
--
методологія політологічних досліджень
--
мотивационные механизмы
--
мотивация научной деятельности
--
мотиваційні чинники
--
мотивація наукової діяльності
--
наука когнитивная
--
наукова діяльність
--
наукова парадигма
--
научная деятельность
--
парадигма
--
политическая наука
--
політична наука
--
професійна
квалификация
--
професія політолога
--
профессиональная
квалификация
--
профессия политолога
Анотація:
Данная статья посвящена проблеме мотивации политологов, а ее целью является проверка гипотезы Т. Куна, согласно которой фундаментальным мотивом нормального (политолога) выступает уверенность в решении той или иной головоломки. Показано, что подавляющее большинство политологов при выборе проблем ориентируются не на зону своего ближайшего развития, а на актуальный уровень (когнитивного) развития, в силу чего они оказываются более озабоченными получением профессиональной квалификации, а не тем, чтобы добиться адекватного понимания политики.
Дод.точки доступу:
Алмонд, Габриэль \о нем\; Кун, Томас \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної пед. освіти).
Підвищення кваліфікації вчителів як чинник соціального розвитку / В. В. Пашков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 105-109. - Бібліографія : С.109 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
вищі навчальні заклади України
--
вузы Украины
--
вчителі
--
высшая школа
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
підвищення кваліфікації
--
повышение квалификации
--
подготовка учителей
--
професійна
діяльність
--
професійна
квалификация
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная
квалификация
--
социология высшей школы
--
соціологія вищої школи
--
учителя
Анотація:
Аналізуються стратегічні напрями розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів. Визначається роль вчителя в функціонуванні та розвитку суспільства. Досліджено поняття "ефекти", що дозволить визначити підстави професійної рефлексії освіти педагогів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)