Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна діяльність педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тарасюк, Світлана (заступник директору Палацу дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м. Києва; аспірантка відділу історії та теорії педагогічної майстерності ІПООД АПК України).
    До проблеми вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю / С. Тарасюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 34-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- професійна діяльність педагогів -- заклади художньо-естетичного профілю -- методична робота -- форми методичної роботи -- внешкольные учебные заведения -- профессиональная деятельность педагогов -- учреждения художественно-эстетического профиля -- методическая работа -- формы методической работы
Анотація: Висвітлюються організаційно-методичні умови вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Проаналізовано актуальні проблеми діяльності позашкільних навчальних закладів, запропоновано авторську педагогічну модель удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Троценко, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 47-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- професійна компетентність педагогів -- профессиональная компетентность педагогов -- професійна діяльність педагогів -- профессиональная деятельность педагогов -- професійна фізкультурна освіта -- профессиональное физкультурное образование -- учителя фізичної культури -- учителя физической культуры -- підготовка вчителів фізкультури -- подготовка учителей физкультуры -- маубутні вчителі фізичної культури -- будущие учителя физической культуры
Анотація: Розкрито організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в контексті вимог особистісно орієнтованої освіти. Розглянуто основні характеристики та методики підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

3.


    Величко, Л. П.
    Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 74-81. - Література : С. 81 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
культура педагога -- культура педагогической деятельности -- методика викладання -- методика преподавания -- методическая культура -- методична культура -- педагоги -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство преподавателя -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність викладача -- професійна діяльність -- професійна діяльність педагогів -- професіоналізм педагога -- профессионализм педагога -- профессиональная деятельность педагогов -- учителя
Анотація: Розкрито теоретичні аспекти понять професіоналізму, педагогічної майстерності та методичної культури педагога. Висвітлено погляд на сутність сучасного вчителя, його роль в одержанні кінцевого продукту - високоосвіченої, компетентністно спрямованої осо бистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\10.pdf

Дод.точки доступу:
Савчин, М. М.

Знайти схожі

4.


    Яніцка-Панек, Тереса (доктор; професор Вищої школи бізнесу і наук про здоров'я; викладач кафедри дошкільної педагогіки і педагогіки початкової освіти (м. Лодзь, Республіка Польща)).
    Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польша / Т. Яніцка-Панек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 62-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
навчальні проекти -- учебные программы -- навчальні програми -- учебные проекты -- реформа системи освіти -- реформа системы образования -- системи освіти зарубіжних країн -- системы образования зарубежных стран -- конструктивістські парадигми -- конструктивистские парадигмы -- європейські компетенції -- европейские компетенции -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта -- молодші учні -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- ключові компетенції учнів -- ключевые компетенции учеников -- ініціативність -- инициативность -- підприємництво -- предпринимательство -- здатність особи до втілення ідей в життя -- способность личности к внедрению идей в жизнь -- творчість -- творчество -- освітні цілі -- образовательные цели -- професійна діяльність педагогів -- профессиональная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто методологічні рішення на допомогу вчителям початкової освіти (I- III класи) та фахівцям дошкільного виховання в педагогічній роботі. Зазначено: педагогічна практика і науково-дослідницька діяльність у галузі початкової освіти (I- III класи) засвідчують, що в програмних документах (до 2017 р.) і професійній діяльності вчителів бракує навчальних ситуацій щодо формування ініціативності і підприємництва (творчості).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)