Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональная самореализация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Абсалямова, Яна (кандидат педагогічних наук; доцент Національного авіаційного університету).
    Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачи іноземних мов -- преподаватели иностранных языков -- мотивація особистості викладача -- мотивация личности преподавателя -- мотив -- внутрішня мотивація -- внутренняя мотивация -- зовнішня мотивація -- внешняя мотивация
Анотація: Розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв'язок понять "мотив" і "мотивація" та виокремлено пізнавальні і соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Артеменко, Олена (начальник відділу змісту позашкільної освіти ).
    Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофесійна освіта -- допрофессиональное образование -- профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- професійне самовизначення -- профессиональная самореализация -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- особливості профільного навчання -- особенности профильного обучения -- базові принципи допрофесійної освіти -- базовые принципы допрофессионального образования -- принципи профільної освіти -- принципы профильного образования -- дескриптори рівнів кваліфікації учнів -- дескрипторы уровней квалификации учеников
Анотація: Розглядається проблема профільного навчання в системі допрофесійної освіти в позашкільному навчальному закладі. Висвітлюється його мета, завдання, особливості, базові принципи та дескриптори рівнів кваліфікації учнів як критеріїв якості освіти. Увага зосереджується на інноваційності цього підходу, його важливості та практичній значущості.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин -- высшее образование -- вища освіта -- інноваційний педагогічний процес -- инновационный педагогический процесс -- принцип інноваційності -- принцип инновационности -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- нове педагогічне мислення -- новое педагогическое мышление -- коучинг -- консультування -- консультирование -- методи навчання -- методы обучения -- проблемні круглі столи -- проблемные круглые столы -- дискусіїї -- дискуссии -- ділова гра -- деловая игра -- ігрові семінари -- игровые семинары
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)