Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промоція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Наказ МОЗ України від 09.10.2013 р. № 870 Про затвердження настанови "Лікарські засоби. Належна практика промоції" // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 60-69 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
лікарські засоби -- лекарственные средства -- промоція лікарських засобів -- промоция лекарственных средств -- накази -- приказы -- охорони здоров’я -- здравоохранение -- інформування спеціалістів -- информирование специалистов -- реклама лекарственных средств -- реклама лікарських засобів -- медичні представники -- медицинские представители -- семплінг -- семплинг
Анотація: Надано текст Наказу МОЗ Ук раїни від 09.10.2013 р. № 870 Про затвердження настанови "Лікарські засоби. Належна практика промоції". Основна мета настанови - поліпшення інформування спеціалістів сфери охорони здоров’я та інших осіб щодо порядку здійснення належної промоції лікарських засобів.


Дод.точки доступу:
Лікарські засоби. Належна практика промоції СТ-Н МОЗУ 42-1.2:2013, настанова \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Велегжаніна, Т. (генеральний директор Національної парламентської бібліотеки України; заслужений працівник культури України).
    Промоція книги та читання: сучасний досвід України / Т. Велегжаніна // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 4-6
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
читаюча країна -- видавництво книг -- книгорозповсюдження -- інтелект суспільства -- публічні бібліотеки -- фонди піблічних бібліотек -- бібліотечна мережа -- популяризація книги -- популяризація читання -- інноваційні форми роботи бібліотек -- досвід українських бібліотек -- читающая страна -- издательство книг -- книгораспостранение -- интеллект общества -- публичные библиотеки -- фонды публичных библиотек -- библиотечная сеть -- популяризация книги -- популяризация чтения -- инновационные формы работы библиотек -- опыт украинских библиотек
Анотація: Про важливість української книги для осмислення подій сьогодення, оновлення знань про власну історію, пізнання української культури та для європейської інтеграції нашої країни. Про місце та значення публічних бібліотек для популярізації книги. Про інноваційні методи та заходи сучасних бібліотек.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   33
   О 41


    Pimonenko, T.
    Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция


Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)