Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=програмне забезпечення освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
65.39с
Х 97
Хсіє, Шень-Вень
(Далекосхідний університет; м.Тайвань; Тайвань).
Різниця в індивідуальному сприйнятті системи віртуального супроводу у вивченні економічних дисциплін / Хсіє Шень-Вень, Лі Чінь-Чань, Хсіє Мінь-Чіа> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 1
. - С. 463-472 : рис.; табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
виртуальное сопровождение обучения
--
віртуальний супровід навчання
--
програмне
забезпечення
освіти
--
прогаммное обеспечение образования
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
--
индивидуальные особенности восприятия
--
індивідуальні особливості сприйняття
--
платформа MSN
--
экономические дисциплины
--
економічна дисципліна
Анотація:
Представлено віртуальний месенджер для оцінки того, як особливості розробки програмного
забезпечення
у галузі
освіти
впливають на результати навчального процесу для студентів з домінуючим вербальним або візуальним сприйняттям. Учасники експерименту – 90 студентів-економістів, які використовують месенджер в якості доповнення до аудиторних занять. Виявлено ступінь впливу двох різних способів навчання на результати навчання двох типів студентів – з вербальною та візуальною домінантою. Дана різниця у сприйнятті врахована при розробці двох видів месенджера. Результати дослідження вказують на те, що при співпадінні домінанти сприйняття з відповідним інтерфейсом месенджера ефективність навчання суттєво підвищується.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Лі, Чінь-Чань (Наіональний університет м.Чіаі; Тавань); Хсіє, Мінь-Чіа (Національний університет наук і технологій; м.Коахсюнг; Тайвань)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)