Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=природничо-наукова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Білецька, Галина.
    Природничо-наукова підготовка майбутніх екологів: сутність та стан проблеми у педагогічних дослідженнях / Г. Білецька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 60-65. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- естственно-научное образование -- професійна екологічна освіта -- профессиональное экологическое образование -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- вища школа -- высшая школа -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: Проаналізовано стан дослідженості проблеми природничо-наукової освіти у педагогічній теорії. Обґрунтовано значення природничо-наукової підготовки в системі професійної екологічної освіти. Встановлено основні проблеми, які зумовлюють критичний стан природничо-наукової підготовки фахівців-екологів у вищих навчальних закладах.


Знайти схожі

2.


    Самохотов, Анатолій (директор).
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 81-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- життєві компетентності -- жизненніе компетенции -- Науково-дослідний інститут природознавства -- Научно-исследовательский институт естествознания -- природничо-наукова освіта -- естественно-научное образование -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної школи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біології, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення програм вчителів школи. Обґрунтовано доцільність створення інноваційної школи, яка допоможе учням сповна оволодіти життєвими компетентностями. Визначено етапи та передбачено результати інноваційного розвитку, що має на меті виховання сучасного лідера-новатора у громаді і колективі.


Дод.точки доступу:
Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)