Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=престижное потребление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зоська, Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз / Я. В. Зоська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 117-120. - Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внешний эффект вещей -- зовнішній ефект речей -- институциональный анализ -- інституціональний аналіз -- общество потребления -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- потребление товаров и услуг -- престижне споживання -- престижное потребление -- социальный статус -- социальный статус и потребление -- социология потребления -- соціальний статус -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- стиль жизни -- стиль життя -- суспільство споживання
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.


Знайти схожі

2.


    Кісєль, О. В.
    Культурологічний підхід до проблеми споживання в контексті освітніх завдань / О. В. Кісєль // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 58-63. - Література : С.62-63 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.00
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
дар-потлач -- культура потребления -- культура споживання -- культурологический подход -- культурологічний підхід -- масова культура -- массовая культура -- непомірне споживання -- неумеренное потребление -- потлач -- престижне споживання -- престижное потребление
Анотація: Автором проаналізовано культурологічний підхід до проблеми культури споживання за допомогою трьох взаємозалежних аспектів дії (аксіологічного, технологічного та особистісно-творчого). На основі аналізу антропологічних даних сформульована куль турологічна модель системи речей, яка включає в себе два основні типи: речі, які можна подарувати та обміняти, речі, які не можна дарувати або обмінювати. Таким чином, на розвиток культури споживання впливає економічна і політична ситуація певної країни та культури.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)