Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=преподавание философии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Козловський, В. (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та релігієзнавства НаУКМА).
    Кантівська рецепція метафізичних і психологічних концептів "Школи Ляйбница-Вольфа" / В. Козловський // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 5. - С. 80-102. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.3 (4/8)
Рубрики: Філософія
   Філософія зарубіжних країн

   Философия

   Философия зарубежных стран

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
філософія зарубіжних країн -- історія світової філософії -- історія філософії -- кантівська філософія -- кантівська рецепція метафізичних концептів -- кантівська рецепція психологічних концептів -- філософія школи -- філософи -- метафізика -- викладання філософії -- прагматична антропологія -- філософські праці -- философия зарубежных стран -- история мировой философии -- история философии -- кантовская философия -- кантовская рецепция метафизических концептов -- кантовская рецепция психологических концептов -- философские школы -- философы -- преподавание философии -- прагматическая антропология -- философские труды -- психологические концепты -- світова філософія -- мировая философия
Анотація: Огляд Кантовської рецепції метафізичних і психологічних концептів "Школи Ляйбница-Вольфа", зокрема доктрин представників цієї школи, свідчить про контроверзійність сприйняття ним їхньої метафізичної позиції та способу розуміння людини, її душі і духу.


Дод.точки доступу:
Кант, І. (німецький філософ) \о нем\; Вольф, Х. (німецький філософ) \о нем\; Лейбніц, Г. В. (німецький філософ) \о нем\; Школа Ляйбница-Вольфа
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Труфанова, Е. О.
    Преподавание философии в мире (обзор исследования ЮНЕСКО "Философия. Школа свободы") / Е. О. Труфанова // Вопросы философии. - 2008. - № 10. - С. 3-19 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ
   ФІЛОСОФІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗОВАНИЕ -- ОСВІТА -- ПРЕПОДАВАНИЕ ФИЛОСОФИИ -- викладання філософії

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.03.2009р. Інв.2446ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Козловський, В. (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та релігієзнавства НаУКМА).
    Кантові "Паралогізми чистого розуму" в інтелектуальній атмосфері Київської духовної академії (XIX - початок XX ст.) / В. Козловський // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 6. - С. 59-83. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки, 19 - початок 20 ст.

   Философия

   Философия науки

   Україна
    Київ

    Украина

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- кантовська філософія -- німецький ідеалізм -- духовні навчальні заклади -- духовні академії -- академічні дослідження -- викладення філософії -- кантівські вчення про "паралогізми розуму" -- кантознавчі студії -- раціональна психологія -- українське кантознавство -- історико-філософські твори -- філософські твори -- философия науки -- кантовская философия -- немецкий идеализм -- духовные учебные заведения -- духовные академии -- академические исследования -- преподавание философии -- кантовское учение о "паралогизме разума" -- кантоведческие студии -- рациональная психология -- украинское кантоведение -- историко-философские произведения -- философские произведения
Анотація: Розглянуто результати багаторічних філософських досліджень професорсько-викладацького складу Київської духовної академії. Наукові розробки кантівської проблематики, в тому числі проблематика паралогізмів, постає у широких контекстах - із залученням нових тлумачень кантівського апріоризму, апперцепції і рефлексії досвіду і знання.


Дод.точки доступу:
Київська духовна академія \о ней\; Школа Фриза \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (28.05.2009р. Інв.2376ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
   06
   Л89


    Онищук, О.
    До проблеми ефективності викладання філософії / О. Онищук // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 636 : Філософські науки. - С. 139-141
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ
   ФІЛОСОФІЯ

Кл.слова (ненормовані):
преподавание философии -- викладання філософії

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Манан, П'єр (французький філософ, професор).
    "Питання в тому, чи знайдемо ми об'єднавчі теми для нової Європи" : розмова Сергія Осипенка з П'єром Мананом / П. Манан ; С. Йосипенко // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 100-113
УДК
Рубрики: Філософія
   Загальні питання філософії

   Философия

   Общие вопросы философии

   Європа
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
політична філософія -- політичне життя -- викладання філософії -- політизація життя -- тоталітаризм -- посткомуністичний світ -- європейська модерність -- модерна філософія -- політична історія -- нації -- политическая философия -- политическая жизнь -- преподавание философии -- политизация жизни -- тоталитаризм -- посткоммунистический мир -- европейская модерность -- модерная философия -- политическая история -- нации
Анотація: Діалог двох вчених-філософів присвячений питанням права, війни, тоталітаризму, демократії, політичному життю людини; визначено зв'язки політичної філософії і просто філософії та життя громади.


Дод.точки доступу:
Йосипенко С. (доктор філософських наук); Арон, Р. (французький філософ, соціолог) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри фіософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Філософія: життя після смерті = Німецький погляд на постболонські реалії / М. Култаєва // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 70-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Німеччина

    Германия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- реформування освіти -- Болонський процес -- наука філософія -- викладання філософії -- навчальний процес -- практика тестування -- філософська освіта -- філософська практика -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- реформирование образования -- Болонский процесс -- наука философия -- преподавание философии -- учебный процесс -- практика тестирования -- философское образование -- философская практика -- зарубежный опыт
Анотація: Визначено статус філософії у Болонському процесі та досліджена духовна ситуація, що склалася в світі та в Україні. Аналіз праць вітчизняних авторів утворюють підтекст розгляду німецького дискурсу, що дає підстави зрозуміти його у певному значенні як пригадування майбутнього. Проаналізовано особливості філософської освіти та гуманітарно зорієнтованої філософської практики в Німеччині.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Абашник, В. А. (доктор философии; Харьковский экономико-правовой университет).
    Философская деятельность П.Э. Лейкфельда / В. А. Абашник // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 69-72. - Література : С.72 : 13 назв
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
история украинской философии -- история философии -- історія української філософії -- історія філософії -- персоналии философов -- персоналії філософів -- преподавание философии -- университетская философия -- університетська філософія
Анотація: Представлена периодизация творческого и преподавательского пути профессора Харьковского и Таврического университетов П.Э. Лейкфельда. Основное внимание сконцентрировано на Харьковском периоде (1884 -1920), далее рассмотрены черты его деятельности в Таврическом университете (Симферополь) с 1920 г.


Дод.точки доступу:
Лейкфельд, Павел Эмильевич \о нем\; Таврический университет \о нем\Харківський університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Скрипка, П. І.
    Пошуки нових форм організації і методів викладання філософії (з досвіду викладання в КСУ) / П. І. Скрипка // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 45-47 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
методы преподавания -- методи викладання -- преподавание философии -- викладання філософії -- философское образование -- філософська освіта -- философские практикумы -- філософські практикуми -- философские диспуты -- філософські диспути

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Скиртач, Віолета.
    Концепція суб'єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 56.14 + 74.580.46р30
Рубрики: Психиатрия
   Психіатрія

   Методика преподавания

   Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
концепція суб'єкта -- концекпция субъекта -- антипсихіатрія -- антипсихиатрия -- викладання філософії -- преподавание философии -- екзистенція -- экзистенция -- феноменологія -- феноменология -- свідомість -- сознание -- божевілля -- безумие -- підготовка дефектологів -- подготовка дефектологов -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Показано, яким чином розгляд концепцій суб'єкта в антипсихіатрії, з езистенційної точки зору, може відповісти на актуальні питання про природу психічного захворювання та слугувати як певна методологія психології і дефектології, бути актуальним для студентів відповідних факультетів. Доведено, що класична психіатрія дає помилкове уявлення про внутрішній світ божевільного суб'єкта, отже, єдиною можливою формою осягнення особистісного в людині є екзистенціальна феноменологія. Показано, що, незважаючи на те, що поведінка божевільного суб'єкта є асоціальною та аморальною, вона слугує маніфестацією антропологічної безодні, яка може відкритися кожному за певних обставин. Стани розірваності притаманні і звичайним індивідам, особливо в екстремальних ситуаціях, але у людей з альтернативним сприйняттям це є базовою орієнтацією у житті, яка дозволяє в ілюзорній формі зберегти внутрішнє "Я" від вторгнення в нього зовнішньої реальності. У статті визначено спосіб демонстрації студентам феноменологічної доцільності зображення світу людини, у тому числі і божевільної, що не визначається в наукових понятійних конструкціях, а може бути тільки особистісно витлумаченим. На противагу уявленням, притаманним ортодоксальній традиції, показано, що не існує нормальної, однакової для всіх реальності. Шляхом встановлення меж розуму і божевілля філософія визначає не лише божевілля, але й сам розум, який постає як антропологічний норматив.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр

Знайти схожі

10.


    UA.Інститут педагогіки НАПН України.
    Коцепція суспільствознавчонї освіти [Текст] : Проект / Інститут педагогіки НАПН України // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 6-7. - С. 1-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- організація освіти -- организация образования в Украине -- концепція освіти -- концепция образования -- суспільствознавча освіта -- обществоведческое образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- викладання суспільствознавства -- преподавание обществоведения -- викладання історії -- преподавание истории -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комплексний підхід у навчнні -- комплексный подход в обучении -- викладання предмета "Я і Україна" -- преподавание предмета "Я и Украина" -- викладання предметів духовно-моральної спрямованості -- преподавание предметов духовно-морального направления -- викладання правознавства -- преподавание правоведения -- людина і світ -- Человек и мир -- викладання філософії -- преподавание философии -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников
Анотація: Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.10.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)