Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=преподавание философии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Козловський, В.
(кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та релігієзнавства НаУКМА).
Кантівська рецепція метафізичних і психологічних концептів "Школи Ляйбница-Вольфа" / В. Козловський> // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. -
№ 5
. - С. 80-102. - Библиогр. в сносках
УДК
1 (1-87)
ББК
87.3 (4/8)
Рубрики:
Філософія
Філософія зарубіжних країн
Философия
Философия зарубежных стран
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
філософія зарубіжних країн
--
історія світової філософії
--
історія філософії
--
кантівська філософія
--
кантівська рецепція метафізичних концептів
--
кантівська рецепція психологічних концептів
--
філософія школи
--
філософи
--
метафізика
--
викладання філософії
--
прагматична антропологія
--
філософські праці
--
философия зарубежных стран
--
история мировой
философии
--
история
философии
--
кантовская философия
--
кантовская рецепция метафизических концептов
--
кантовская рецепция психологических концептов
--
философские школы
--
философы
--
преподавание
философии
--
прагматическая антропология
--
философские труды
--
психологические концепты
--
світова філософія
--
мировая философия
Анотація:
Огляд Кантовської рецепції метафізичних і психологічних концептів "Школи Ляйбница-Вольфа", зокрема доктрин представників цієї школи, свідчить про контроверзійність сприйняття ним їхньої метафізичної позиції та способу розуміння людини, її душі і духу.
Дод.точки доступу:
Кант, І. (німецький філософ) \о нем\; Вольф, Х. (німецький філософ) \о нем\; Лейбніц, Г. В. (німецький філософ) \о нем\; Школа Ляйбница-Вольфа
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Труфанова, Е. О.
Преподавание
философии
в мире (обзор исследования ЮНЕСКО "Философия. Школа свободы") / Е. О. Труфанова> // Вопросы
философии
. - 2008. -
№ 10
. - С. 3-19 . - ISSN 0042-8744
УДК
1:378
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ
ФІЛОСОФІЯ
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗОВАНИЕ
--
ОСВІТА
--
ПРЕПОДАВАНИЕ
ФИЛОСОФИИ
--
викладання філософії
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.03.2009р. Інв.2446ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Козловський, В.
(кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та релігієзнавства НаУКМА).
Кантові "Паралогізми чистого розуму" в інтелектуальній атмосфері Київської духовної академії (XIX - початок XX ст.) / В. Козловський> // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. -
№ 6
. - С. 59-83. - Библиогр. в сносках
УДК
^a1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Філософія науки, 19 - початок 20 ст.
Философия
Философия науки
Україна
Київ
Украина
Киев
Кл.слова (ненормовані):
філософія науки
--
кантовська філософія
--
німецький ідеалізм
--
духовні навчальні заклади
--
духовні академії
--
академічні дослідження
--
викладення філософії
--
кантівські вчення про "паралогізми розуму"
--
кантознавчі студії
--
раціональна психологія
--
українське кантознавство
--
історико-філософські твори
--
філософські твори
--
философия науки
--
кантовская философия
--
немецкий идеализм
--
духовные учебные заведения
--
духовные академии
--
академические исследования
--
преподавание
философии
--
кантовское учение о "паралогизме разума"
--
кантоведческие студии
--
рациональная психология
--
украинское кантоведение
--
историко-философские произведения
--
философские произведения
Анотація:
Розглянуто результати багаторічних філософських досліджень професорсько-викладацького складу Київської духовної академії. Наукові розробки кантівської проблематики, в тому числі проблематика паралогізмів, постає у широких контекстах - із залученням нових тлумачень кантівського апріоризму, апперцепції і рефлексії досвіду і знання.
Дод.точки доступу:
Київська духовна академія \о ней\; Школа Фриза \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (28.05.2009р. Інв.2376ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
06
Л89
Онищук, О.
До проблеми ефективності викладання філософії / О. Онищук> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. -
№ 636
: Філософські науки. - С. 139-141
УДК
1:378
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ
ФІЛОСОФІЯ
Кл.слова (ненормовані):
преподавание
философии
--
викладання філософії
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Манан, П'єр
(французький філософ, професор).
"Питання в тому, чи знайдемо ми об'єднавчі теми для нової Європи" : розмова Сергія Осипенка з П'єром Мананом / П. Манан ; С. Йосипенко> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 100-113
УДК
1
Рубрики:
Філософія
Загальні питання філософії
Философия
Общие вопросы
философии
Європа
Україна
Кл.слова (ненормовані):
політична філософія
--
політичне життя
--
викладання філософії
--
політизація життя
--
тоталітаризм
--
посткомуністичний світ
--
європейська модерність
--
модерна філософія
--
політична історія
--
нації
--
политическая философия
--
политическая жизнь
--
преподавание
философии
--
политизация жизни
--
тоталитаризм
--
посткоммунистический мир
--
европейская модерность
--
модерная философия
--
политическая история
--
нации
Анотація:
Діалог двох вчених-філософів присвячений питанням права, війни, тоталітаризму, демократії, політичному життю людини; визначено зв'язки політичної філософії і просто філософії та життя громади.
Дод.точки доступу:
Йосипенко С. (доктор філософських наук); Арон, Р. (французький філософ, соціолог) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Култаєва, Марія
(доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри фіософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
Філософія: життя після смерті = Німецький погляд на постболонські реалії / М. Култаєва> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 70-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Німеччина
Германия
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
професійна освіта
--
реформування освіти
--
Болонський процес
--
наука філософія
--
викладання філософії
--
навчальний процес
--
практика тестування
--
філософська освіта
--
філософська практика
--
зарубіжний досвід
--
высшее профессиональное образование
--
профессиональное образование
--
реформирование образования
--
Болонский процесс
--
наука философия
--
преподавание
философии
--
учебный процесс
--
практика тестирования
--
философское образование
--
философская практика
--
зарубежный опыт
Анотація:
Визначено статус філософії у Болонському процесі та досліджена духовна ситуація, що склалася в світі та в Україні. Аналіз праць вітчизняних авторів утворюють підтекст розгляду німецького дискурсу, що дає підстави зрозуміти його у певному значенні як пригадування майбутнього. Проаналізовано особливості філософської освіти та гуманітарно зорієнтованої філософської практики в Німеччині.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Абашник, В. А.
(доктор
философии
; Харьковский экономико-правовой университет).
Философская деятельность П.Э. Лейкфельда / В. А. Абашник> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 8
. - С. 69-72. - Література : С.72 : 13 назв
УДК
1(100)(091)
ББК
87.3(0)
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
история украинской
философии
--
история
философии
--
історія української філософії
--
історія філософії
--
персоналии философов
--
персоналії філософів
--
преподавание
философии
--
университетская философия
--
університетська філософія
Анотація:
Представлена периодизация творческого и преподавательского пути профессора Харьковского и Таврического университетов П.Э. Лейкфельда. Основное внимание сконцентрировано на Харьковском периоде (1884 -1920), далее рассмотрены черты его деятельности в Таврическом университете (Симферополь) с 1920 г.
Дод.точки доступу:
Лейкфельд, Павел Эмильевич \о нем\; Таврический университет \о нем\Харківський університет \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Скрипка, П. І.
Пошуки нових форм організації і методів викладання філософії (з досвіду викладання в КСУ) / П. І. Скрипка> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 45-47 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методы преподавания
--
методи викладання
--
преподавание
философии
--
викладання філософії
--
философское образование
--
філософська освіта
--
философские практикумы
--
філософські практикуми
--
философские диспуты
--
філософські диспути
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Скиртач, Віолета
.
Концепція суб'єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
56.14 + 74.580.46р30
Рубрики:
Психиатрия
Психіатрія
Методика преподавания
Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концепція суб'єкта
--
концекпция субъекта
--
антипсихіатрія
--
антипсихиатрия
--
викладання філософії
--
преподавание
философии
--
екзистенція
--
экзистенция
--
феноменологія
--
феноменология
--
свідомість
--
сознание
--
божевілля
--
безумие
--
підготовка дефектологів
--
подготовка дефектологов
--
підготовка психологів
--
подготовка психологов
--
вища освіта
--
высшее образование
Анотація:
Показано, яким чином розгляд концепцій суб'єкта в антипсихіатрії, з езистенційної точки зору, може відповісти на актуальні питання про природу психічного захворювання та слугувати як певна методологія психології і дефектології, бути актуальним для студентів відповідних факультетів. Доведено, що класична психіатрія дає помилкове уявлення про внутрішній світ божевільного суб'єкта, отже, єдиною можливою формою осягнення особистісного в людині є екзистенціальна феноменологія. Показано, що, незважаючи на те, що поведінка божевільного суб'єкта є асоціальною та аморальною, вона слугує маніфестацією антропологічної безодні, яка може відкритися кожному за певних обставин. Стани розірваності притаманні і звичайним індивідам, особливо в екстремальних ситуаціях, але у людей з альтернативним сприйняттям це є базовою орієнтацією у житті, яка дозволяє в ілюзорній формі зберегти внутрішнє "Я" від вторгнення в нього зовнішньої реальності. У статті визначено спосіб демонстрації студентам феноменологічної доцільності зображення світу людини, у тому числі і божевільної, що не визначається в наукових понятійних конструкціях, а може бути тільки особистісно витлумаченим. На противагу уявленням, притаманним ортодоксальній традиції, показано, що не існує нормальної, однакової для всіх реальності. Шляхом встановлення меж розуму і божевілля філософія визначає не лише божевілля, але й сам розум, який постає як антропологічний норматив.
Дод.точки доступу:
Періг, Олександр
Знайти схожі
>
10.
UA.Інститут педагогіки НАПН України.
Коцепція суспільствознавчонї освіти [Текст] : Проект / Інститут педагогіки НАПН України> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. -
№ 6-7
. - С. 1-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
організація освіти
--
организация образования в Украине
--
концепція освіти
--
концепция образования
--
суспільствознавча освіта
--
обществоведческое образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
викладання суспільствознавства
--
преподавание
обществоведения
--
викладання історії
--
преподавание
истории
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
діяльнісний підхід у навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комплексний підхід у навчнні
--
комплексный подход в обучении
--
викладання предмета "Я і Україна"
--
преподавание
предмета "Я и Украина"
--
викладання предметів духовно-моральної спрямованості
--
преподавание
предметов духовно-морального направления
--
викладання правознавства
--
преподавание
правоведения
--
людина і світ
--
Человек и мир
--
викладання філософії
--
преподавание
философии
--
оцінювання навчальних досягнень учнів
--
оценивание учебных достижений учеников
Анотація:
Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.10.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)