Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=предприятия гостиничного бизнеса<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Колодійчук, А. В.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 5
. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика
гостиничного
хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий
--
зовнішнє середовище підприємств
--
внутренняя среда предприятий
--
внутрішнє середовище підприємств
--
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
качество гостиничных услуг
--
якість готельних послуг
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
конкурентоспособность предприятий
гостиничного
бизнеса
--
конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу
--
макросреда
--
макросередовище
--
маркетинг
--
менеджмент
--
микросреда
--
мікросередовище
--
предприятия
гостиничного
бизнеса
--
підприємства готельного бізнесу
--
экономическая эффективность предприятий
--
економічна ефективність підприємств
Анотація:
Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)