Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=предприятие общественного питания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ніє, Фанг-Пеі
(Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
Ключові фактори успіху в управлінні кейтеринговим підприємством / Ф. -П. Ніє, Ч. -Ю. Понг> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 423-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.431-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика
общественного
питания
Економіка громадського харчування
Кл.слова (ненормовані):
предприятие
общественного
питания
--
общественное питание
--
общепит
--
метод аналітичної ієрархії
--
метод аналитической иерархии
--
кейтеринг
--
ключевые факторы успеха
--
ключові фактори успіху
--
управление
предприятие
м
--
управління підприємством
--
имидж предприятия
--
кадровый потенциал
--
квалификация персонала
Анотація:
Досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналтичної ієрархії побудовано ієрархічну модель за такими склдовими: інструкція по роботі в закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Понг, Чінь-Юнь (Коледж морських технологій м.Тайбей; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)