Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=почтовые ящики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Пошта // Однокласник. - 2017. - № 3. - С. 12-13 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Почтовая связь
   Поштовий зв’язок

Кл.слова (ненормовані):
почтовые марки -- поштові марки -- почтовые ящики -- почтові скриньки -- дивовижні марки -- удивительные марки
Анотація: Коли з’явилися перші почтові марки? А перші почтові скриньки? Які є найрідкісніші і найдорожчі марки у світі? Яка марка є наймузичнішою у світі? А яка є найкосмічнішою? А коли і де відбулося наймасовіше відправлення листівок? Дивовижні факти про історію поштових марок і поштових скриньок.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Однокласник_2017_3\4.pdf
Є примірники у відділах:
ЦБ ім.Тургенєва (07.03.2017р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Еннан, Руслан (кандидат юридичних наук; доцент кафедри права інтелектуальної власності; Національний університет «Одеська юридична академія"; м. Одеса ).
    Реклама та спам у мережі Інтернет [Текст] / Р. Еннан // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 1. - С. 36-42. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- інтернет -- интернет -- веб-сайти -- веб-сайты -- интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- програмні засоби -- программные средства -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- користувачі мережі -- пользователи сети -- пошукові системи -- поисковые системы -- рекламні повідомлення -- рекламные сообщения -- поштові скриньки -- почтовые ящики
Анотація: В статті розглядаються проблеми розміщення реклами та спаму в мережі Інтернет. Тільки комплексний економічний, технічний і правовий підхід може вирішити проблему спаму з мінімапьними втратами для сумлінних суб'єктів електронної комерції.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)