Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потреби громадян<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ксьонова, О. В. (аспірант; Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва).
    Соціоекономіка як основа стратегії розвитку сільського господарства / О. В. Ксьонова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 6. - С. 103-106 : табл. - (Сторінка молодого науковця). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Соціологія сільської місцевості
   Социология сельской местности

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Сільське господарство в цілому

   Сельское хозяйство в целом

Кл.слова (ненормовані):
соціоекономіка -- социоэкономика -- агропромислове виробництво -- агропромышленное производство -- ефективність агропромислового виробництва -- эффективность агропромышленного производства -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- розвиток сільського господарства -- развитие сельского хозяйства -- соціально-економічні проблеми -- социально-экономические проблемы -- потреби громадян -- потребности граждан -- соціальні потреби громадян -- социальные потребности граждан
Анотація: Визначено головні постулати, які мають пріоритетне значення у пресі соціоекономічної переорієнтації стратегії розвитку сільського господарства.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)