Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=потребительские сегменты<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бажерна К.В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В.> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 3
. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика деревообрабатывающей промышленности
Економіка деревообробної промисловості
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
брендовая идентичность
--
брендова ідентичність
--
брендовые концепции
--
боендові концепції
--
бренды
--
бренди
--
кластерный анализ
--
кластерний аналіз
--
матрицы восприятия брендов
--
матриці сприйняття брендів
--
мебельный рынок
--
меблевий ринок
--
потребительские
сегменты
--
споживчі сегменти
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
торговые марки
--
торгові марки
--
украинские предприятия
--
українські підприємства
--
целевые аудитории
--
цільові аудиторії
--
экологичность продукции
--
екологічність продукції
Анотація:
Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)